Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:46:53 GMT

پنالتی پارس جنوبی مقابل نفت آبادان تایید شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۰۴۶۷

کارشناسان داوری پنالتی پارس جنوبی را در مسابقه با نفت آبادان تایید کردند.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم پارس جنوبی جم در هفته هفتم لیگ برتر در خانه از صنعت نفت آبادان پذیرایی کرد که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. در جریان این مسابقه مهدی مرجان زاده داور بازی یک پنالتی در دقیقه 41 به سود پارس جنوبی اعلام کرد که این مساله اعتراض شدید دراگان اسکوچیچ و کادر فنی نفت را به همراه داشت، اما شب گذشته 5 کارشناس داوری در برنامه های شب های فوتبالی و فوتبال برتر این تصمیم مرجان زاده را تایید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی خسروی، حسن نوشه ور، خداداد افشاریان، سعید مظفری زاده و یدالله جهانبازی کارشناسانی بودند که این ضربه پنالتی را تایید کردند و به اعتقاد آنها چنین تصمیمی به درستی اتخاذ شده است. از سوی دیگر در برنامه های دیشب کارشناس هایی مثل نوشه ور، خسروی و جهانبازی اعتقاد داشتند در دقیقه 12 نیز یک ضربه پنالتی دیگر به سود پارس جنوبی گرفته نشده است.


گفتنی است؛ داوری دیدار پارس جنوبی و نفت آبادان یکی از پربحث ترین ها در هفته هفتم لیگ برتر بود و حالا احتمال دارد کمیته داوران درباره ادامه داوری های مهدی مرجان زاده قاضی این مسابقه تصمیم جدیدی بگیرد.

 

 

صنعت نفت آبادان کمیته داوران علی خسروی پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان کمیته داوران علی خسروی پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!

به گزارش ورزش سه، شهریار مغانلو با دو گلی که مقابل ملوان به ثمر رساند و پنالتی که به دست آورد در کنار رامین رضاییان تاثیرگذارترین بازیکن سپاهان در طول فصل است.

سپاهانی‌ها در سه جام مختلف در این فصل به میدان رفتند، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا که آنها در هر سه جام یکی از بهترین خط حملات را داشتند و گل‌های پرتعدادی به ثمر رساندند.

پیش از دیدار ملوان رامین رضاییان با 19 تاثیرگذاری ( 9 گل - 9 پاس گل - 1 پنالتی ) در صدر جدول تاثیرگذارترین بازیکنان سپاهان قرار داشت و پس از او رضا اسدی با 17 تاثیرگذاری مستقیم ( 13 گل - 4 پاس گل ) در رتبه بعدی قرار داشت.

شهریار مغانلو با دو گلی که مقابل ملوان به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را به عدد 15 رساند ( 14 گل در لیگ برتر و 1 گل در لیگ قهرمانان آسیا ) 2 پاس گل و با پنالتی که مقابل ملوان به دست آورد تاثیرگذاری خود روی گل‌های سپاهان را از 16 به 19 افزایش داد و در کنار رامین رضاییان قرار گرفت.

رامین رضاییان، شهریار مغانلو، رضا اسدی سه بازیکن کلیدی سپاهان در این فصل هستند که روی اکثر گل‌های این تیم تاثیرگذار بودند و در کنار آنها فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی و رضا شکاری بیشترین نقش را داشتند و مکمل ستاره‌های سپاهان بودند.

دیگر خبرها

  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • سوت سرنوشت
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!