Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمهوری اسلامی ایران در چهل و سومین نشست روئسای دستگاه‌های مقابله با مواد مخدر که در شهر بانکوک در حال برگزاری است به‌عنوان نایب رئیس اول این اجلاس انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، سازوکار اجلاس دستگاه‌های مقابله کننده با مواد مخدر آسیا و اقیانوسیه موسوم به "هونلئا" با تصویب شورای اقتصادی اجتماعی ملل متحد به‌عنوان بازویی کمکی برای دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم ملل متحد تأسیس شده و در چهار منطقه جغرافیایی جهان جلسات سالیانه برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس جمهوری اسلامی ایران به همراه 52 کشور دیگر عضو منطقه آسیا و اقیانوسیه محسوب می‌شود.

در این راستا چهل و سومین نشست روسای دستگاه‌های مقابله‌ای با مواد مخدر از تاریخ 30 مهر تا 3 آبان سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان ملل متحد در شهر بانکوک-تایلند در حال برگزاری است؛ هیأت کشورمان به ریاست سردار زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشورمان در انتخابات هیأت رئیسه با رأی تمامی هیأت‌های حاضر به سمت نایب اولی اجلاس برگزیده شد.

هدف این نشست‌های تخصصی سالانه تقویت هماهنگی و شیوه‌های کشف روندهای قاچاق مواد مخدر مناطق مختلف است که گزارش سالیانه آن برای کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل متحد ارسال می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر سردار زاهدیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • نشست اعضای کدکس مواد غذایی در چین برگزار می‌شود
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است