Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق تیم ملی آلمان در این فصل بیشتر یک نیمکت نشین بوده است.

طرفداری- چارلی نیکولاس، مهاجم سابق آرسنال و کارشناس تلویزیون انگلستان معتقد است که عدم سخت کوشی مسوت اوزیل در تمرینات موجب شده که اونای امری از او استفاده نکند.

اوزیل 31 ساله تنها 2 بار در این فصل برای آرسنال بازی کرده و این در حالی است که وی در 4 مسابقه اخیر تیمش نیز حضور نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه مشخص است امری چندان اعتقادی به هافبک آلمانی ندارد، نیکولاس معتقد است بازیکن سابق رئال مادرید باید تلاش بیشتری در تمرینات کند تا به کار تیم بیاید.

به نقل از اسکای اسپورتس، مهاجم سابق توپچی ها در این مورد گفت:

آیا امری باعث به وجود آمدن چنین وضعیتی برای اوزیل شده است؟ امری می داند که اوزیل در تمرینات سخت کوش نیست و به همین دلیل او را در ترکیب تیمش قرار نمی دهد. او هنوز هم بازیکن آرسنال است و دوست دارم در زمین حضور داشته باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.

یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند. بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

کد خبر 6087489 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات