Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره ورزشی بانوان کارمند دولت به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان پارس آباد برگزار شد.

به گزارش برنا،جشنواره ورزشی بانوان کارمند دولت به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با شرکت 50 نفر از بانوان شاغل دستگاههای اجرایی شهرستان درسالن فجر پارس آباد برگزار شد .

شرکت کنندگان در این جشنواره ابتدا به ورز ش صبحگاهی پرداخته و بعد در رشته های دارت ،طناب کشی ،طناب زنی ،چوب کشی ،پرش جفت پا ،دو 100 متر و داز و نشست باهم به رقابت پرداختند در پایان تیم و نفرات برتر به شرح معرفی شدند: چوب کشی :1- شهلا وظیفه 2-فریده نیک خو 3- جوهری دارت : 1- فرشته فیروزی 2- راحله آقایی 3- فاطمه آزاد مرد طناب کشی: تیم شبکه بهداشت متشکل از گلستان مهربان ،سکینه چلبیانلو و جوادی دو 100 متر : 1- سولماز معیت 2- فریده سرودی 3- زهرا پاسبان پرش جفت پا: 1- اسما ایزدی 2- سولماز ناصری 3- ملک ناز اوجی طناب زنی : 1- رباب ستوده 2- شیخی 3-مریم سپه دراز و نشست : 1- فریبا عبدالله زاده 2- مهناز اکبری 3- لیلا مصطفی

 

بیشتر بخوانید: برگزاری مسابقات بومی ومحلی بانوان مسابقات قهرمانی کشور در رشته مدل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت رقابت بانوان برنا جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد

فیروز محمودی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان پارس آباد که در برخی مواقع با توسل به زور انجام شده بود، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها، ردپای ۸ سارق که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند شناسایی شد، که پس از هماهنگی قضائی سارقان در عملیات‌های جداگانه پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اعتراف سارقان به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت احشام گفت: در رابطه با پرونده سارقان ۲ نفر خریدار اموال مسروقه شناسایی و دستگیر و ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پژوپارس توقیف شد.

محمودی با بیان اینکه دستگیرشدگان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: ارزش سرقت‌های کشف شده از این باند ۲۰ میلیارد ریال است.

او به دامداران و صاحبان احشام توصیه کرد تا نسبت به مقاوم سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیرات ضدسرقت درمحل نگهداری دام‌ها اقدام کنند تا فرصت ارتکاب سرقت از سارقان سلب شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • تجمع مردم پارس‌آباد در حمایت از حمله سپاه پاسداران به اسراییل
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • استقبال ۵۰ هزار نفر از برنامه‌های جشنواره بهار معنویت در مشهد
  • هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی و گردشگری ناشنوایان به میزبانی سبزوار
  • اعزام کاروان حج شهرستان پارس آباد به سرزمین نور
  • شرکت ۷۰۰ ورزشکار در جشنواره ورزشی جام مولای عرشیان نوش‌آباد