Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@20:09:36 GMT

شماره جدید نشریه دانشجویی «دامستیک» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۰۶۵۰

شماره جدید نشریه دانشجویی «دامستیک» منتشر شد

انجمن‌علمی دانشجویی مهندسی علوم دامی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، شماره جدید نشریه علمی دانشجویی دامستیک را منتشر کرد.

به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، در این شماره از نشریه دامستیک، مصاحبه با دکتر علی نیک‌خواه، چهره ماندگار علوم دامی کشور و نگاهی به تنوع سگ‌ها از نگاه ژنتیکی را می‌خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «بررسی علم بیوتکنولوژی و روش‌های ایجاد حیوانات ترانس‌ژنتیک»، «نانو دارو، افقی روشن پیش روی تب برفکی»، «اثرات ناشی از تنش مزمن و حاد بر عملکرد سیستم ایمنی گاوهای شیری»، «مروری اجمالی بر کاربردهای بیوسنسور در علوم مختلف و کشاورزی» و «انواع مواد ضد عفونی کننده و اصول بهداشت در دامداری‌ها» عنوان برخی از مطالبی است که در حوزه آخرین دستاوردهای حوزه‌ علوم دامی در این شماره نشریه دامستیک منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه نشریه به نشانی domesticsj.ut.ac.ir مطالب این نشریه را دنبال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمدرضا عطاردی» دانشجوی مقطع دکتری حرفه‌ای رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد از سوی کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان پژوهشگر برجسته اعلام شد.

نیما رضایی، دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای خطاب به لیلا صادق‌مقدم معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گناباد آورده است: به استناد دستورالعمل اجرایی نحوه امتیازدهی به فعالیت‌های تحقیقاتی دانشجویان پژوهشگر موضوع بند «ک» ماده ۲ آئین نامه تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ویژه استعدادهای درخشان و با توجه به تأیید مستندات پرونده در جلسه شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد، مستندات ارسالی آقای «احمدرضا عطاردی» دانشجوی رشته پزشکی مقطع دکترای حرفه‌ای آن دانشگاه، در کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی با کسب ۱۱۹،۹ امتیاز (صد و نوزده و نه دهم امتیاز) به عنوان دانشجوی پژوهشگر برجسته شناخته می‌شوند.

کد خبر 6078077

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • درخشش دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
  • شماره جدید فصلنامه تخصصی «مطالعات ایلام‌شناسی» منتشر شد