Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:01:03 GMT

آغاز به‌کار جنبش دانش‌آموزی همدان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۰۷۸۸

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: امروز افتتاحیه رسمی جنبش دانش‌آموزی استان را خواهیم داشت که این حرکت نمایشی نیست و در مدارس همدان جاری خواهد بود.

به گزارش ایسنا، صالح جباری سه شنبه ۳۰ مهرماه در آیین بزرگداشت حماسه ۳۰ مهر در همدان، اظهار کرد: طی دو سه سال گذشته تلاش شد تا بزرگداشت حماسه ۳۰ مهر برای دانش آموزان استان برگزار شود و در کنار آن اهدافی چون رسانه ای و اجتماعی شدن نیز وجود داشته باشد اما هدف اصلی دانش آموزان و قرابت آنها با دانش آموزان سال ۵۷ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تلاش کردیم تا امروز شروع گام جدیدی در مسیر بزرگداشت این اتفاق و برنامه این تشکل دانش آموزی باشد، ادامه داد: اگر فردی در سالن نباشد هم مانور جنبش دانش آموزان برای ما کفایت می کند به طوریکه دانش آموزان به عنوان سرشاخه های این کار خواهند بود.

جباری با اشاره به اینکه اگر دانش آموزان در سال ۵۷ احساس وظیفه کردند، امروز شما دانش آموزان به جای آنها هستید و با آغاز جنبش دانش آموزی این هویت را تجدید می کنیم، تأکید کرد: جنبش دانش آموزی به سمت فراموشی رفته و شما دانش آموزان باید در حیطه دانش آموزی همت و مطالبه کنید.

وی ابرازامیدواری کرد با عنایت شهدای دانش آموز این اتفاق مبارک شروع شود و از فردا در هر مدرسه ای کمک به احیای جنبش دانش آموزی صورت بگیرد.

با وجود اینکه حماسه ۳۰ مهر سال ۵۷، اتفاق بسیار مهمی در استان همدان بوده و به عنوان مقدمه و جرقه های انقلاب از آن یاد می شود اما به جز رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان، مسئولی در مراسم گرامیداشت این روز حاضر نشده بود و در پایان مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان در جمع حاضر شدند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان حماسه 30 مهر استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش هوشمند گیاهان با ابتکار تیم دانش‌آموزی

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • پرورش هوشمند گیاهان با ابتکار تیم دانش‌آموزی
  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران