Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفت عنوان از پویانمایی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز اول آبان در باشگاه فیلم «هنر و تجربه» برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «روزی کلاغی»، «کشاورز و ربات»، «بارون میاد جرجر»، «قصه‌های یه خطی ۱ و ۲»، «صفر» و «روباهی که به دنبال صدا رفت» عنوان پویانمایی‌های تولید سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که روز چهارشنبه اول آبان سال ۱۳۹۸ در بخش چشم‌انداز انیمیشن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشگاه فیلم «هنر و تجربه» اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انیمیشن‌های ۲۰ دقیقه‌ای «روزی کلاغی» و ۲۲ دقیقه‌ای «کشاورز و ربات» به کارگردانی عبدالله علیمراد تولید سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۹۰ و انیمیشن ۹ دقیقه‌ای «بارون میاد جر جر» اثر مهین جواهریان تولید سال ۱۳۸۷ از جمله آثاری هستند که در این روز نمایش داده می‌شود.

همچنین انیمیشن‌های ۸ دقیقه‌ای «قصه‌های یه خطی ۱ و ۲» به کارگردانی بهزاد فراهت تولید سال ۱۳۸۷، «صفر» به کارگردانی نازنین سبحان‌سربندی تولید سال ۱۳۸۹ با مدت زمان ۲۲ دقیقه و «روباهی که دنبال صدا رفت» اثر فاطمه گودرزی با مدت زمان ۱۰ دقیقه از دیگر آثار کانون به شمار می‌روند که اکران می‌شوند.

باشگاه فیلم «هنر و تجربه» هر چهارشنبه در سه بخش «جلوه‌هایی از تاریخ سینمای مستند»، «چشم‌انداز انیمیشن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» و «تازه نفس‌ها: با مروری بر محصولات انجمن سینمای جوان و آثار دهه ۶۰ مدرسه باغ فردوس» با همراهی فیلمخانه ملی ایران، کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان و انجمن سینمای جوان به نمایش فیلم‌های کلاسیک ایران می‌پردازد.

این برنامه چهارشنبه اول آبان ١٣٩٨ ساعت ۲۱ در سالن شماره سه پردیس سینمایی چارسو تهران، ساعت ۱۹ در پردیس سیتی‌سنتر اصفهان ساعت ۲۰ در هنر شهر آفتاب شیراز برگزار می‌شود.

ورود تمامی علاقه‌مندان برای تماشای این انیمیشن‌ها آزاد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انیمیشن های ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پویانمایی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش
  • برنامه «سخن روح افزا» برای کودکان و نوجوانان استان بوشهر اجرا شد