Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرافتخارترین تنیسور دنیا دلیل عدم حضورش در مراسم ازدواج رقیب اسپانیایی‌اش را توضیح داد.

سه روز پیش رافائل نادال ستاره تنیس اسپانیا هم به جمع ورزشکاران متأهل جهان پیوست و با نامزد خود مری پره‌یو ازدواج کرد.

پیش از این مراسم در شهر مایورکای اسپانیا، زادگاه نادال برگزار شد، برخی رسانه از دعوت شدن 350 میهمان به این مراسم خبر دادند که برخی از آنها هم‌رشته‌ای‌های نادال از جمله هم‌تیمی‌های او در تیم تنیس دیویس اسپانیا، کارلوس مویا، داوید فرر و فلیسیانو لوپس بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی رسانه‌ها هم مدعی شدند که نام راجر فدرر، رقیب سوئیسی نادال هم در فهرست میهمانان قرار داشته است.

مراسم ازدواج نادال برگزار شد اما در این مراسم خبری از فدرر نبود که این موضوع برای خیلی‌ها تعجب‌آور بود. فدرر اما دلیل اینکه چرا در این مراسم حضور نداشت را توضیح داد.

فدرر در نشست خبری خود پیش از شرکت در تورنمنت تنیس اوپن بازل سوئیس درباره غیبتش در مراسم ازدواج نادال گفت: من به این مراسم دعوت نشده بودم و البته انتظارش را هم نداشتم. درست است که رابطه من و او خوب است اما برای مراسمی مانند مراسم ازدواج شما افرادی را دعوت می‌کنید که می‌‌خواهید بیشتر وقت‌تان را با آنها سپری کنید. به همین دلیل من هیچ مشکلی در دعوت شدنم به این مراسم نمی‌بینم.

فدرر با بیان اینکه پیش از این مراسم به نادال تبریک گفته است، ادامه داد: من به نادال بابت ازدواجش تبریک گفتم. البته می‌دانستم که او فوراً به من جواب نخواهد داد چون کارهای مهمتری برای انجام دادن داشت، مانند برگزار مراسم. برای او خیلی خوشحالم و امیدوارم که او روزهای فوق‌العاده‌ای پیش رو داشته باشد.

بیشتر بخوانید

تصویری از مراسم ازدواج رافائل نادال

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم

رافائل نادال به نخستین پیروزی‌اش در مسترز بارسلونا پس از پایان دوره طولانی‌مدت مصدومیتش واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور شماره یک پیشین جهان شب گذشته در نخستین بازی‌اش در تورنمنت معتبر بارسلونا موفق شد فلاویو کوبولی نماینده ایتالیا را شکست دهد. این دیدار با نتیجه 6 بر 2، 6 بر 3 به سود این تنیسور اسپانیایی به پایان رسید و او در دور بعدی مسابقات با نفر یازدهم جهان از استرالیا یعنی الکس دی مینور بازی خواهد کرد.

رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است

رافائل نادال پس از کسب این پیروزی گفت: استفانوس سیتسیپاس (تنیسور یونانی و قهرمان مسترز مونت کارلو) گفته من به راحتی می‌توانم به فینال برسم. من معتقدم که همه به سهم من احترام می‌گذارند اما همه می‌دانند که من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم.

این تنیسور اسپانیایی خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم من مدعی هستم، خیلی منطقی نیست. سیتسیپاس هم می‌داند که این درست نیست. فقط یک داستان پشت آن وجود دارد که فشار زیادی بر رقبا وارد می‌کند. شاید در بازی اخیر مدعی پیروزی بودم اما می‌دانم که در بازی برابر دی مینور نیستم، البته این هم مهم نیست. این چیزها برای رسانه‌ها است. برای من این یک تجربه خوب برابر یک تنیسور سطح بالاست. این یک آزمایش برای من خواهد بود و باید ببینیم چه واکنشی نشان می‌دهم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • عکس جدید فردوسی پور و علی دایی در یک جشن ؛ عجب تیپی هم زدند !
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • عکسی خاص از علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی پور (عکس)
  • قولی که راجر فدرر به یک کودک داد ؛ همه خندیدند ولی...(فیلم)
  • مراسم ازدواج باشکوه پیرمرد ۸۶ ساله (فیلم)
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم