Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر اینکه تا به امروز غیر از روح الله زم فرد دیگری در دولت، قوای دیگر یا نیروهای مسلح دستگیر نشده از افراد و جریانهای سیاسی خواست از گمانه زنی در این باره خودداری کرده و انگشت اتهام به سوی دیگران نشانه نگیرند و اجازه دهند دستگاه قضا و دستگاه های اطلاعاتی کارشان را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

قدس آنلاین: غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تا به امروز بغیر از روح الله زم مدیر کانال آمد نیوز فرد دیگری در ارتباط با این پرونده چه در دولت یا قوای دیگر و نیروهای مسلح دستگیر نشده، گفت: افراد و جناح های سیاسی بی جهت در این باره گمانه زنی نکنند و به آنها توصیه می کنیم انگشت اتهام به سمت یکدیگر نشانه نگیرند.

وی افزود: البته ما اطلاعات ذیقیمتی را بدست آورده ایم ولی هنوز هیچ دستگیری جدیدی صورت نگرفته است. سابقا اما در اقدام اطلاعاتی که صورت گرفت و مستند ایستگاه پایانی دروغ درباره آن تولید و پخش شد افرادی دستگیر، محاکمه و محکوم شدند.
اسماعیلی تصریح کرد: کار اطلاعاتی و قضایی درحال انجام است و به همه فریب خوردگان و کسانی که در داخل و خارج با اعتماد به سرویس های بیگانه و دشمن اقداماتی را بررعلیه مردم و نظام و انقلاب انجام می دهند توصیه می کنیم از این قضیهزعبرت بگیرند و بدانند بیگانگان قابل اعتماد نیستند.

سربازان گمنام امام زمان همدستان روح الله زم را هم در اختیار دارند

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد بار  دیگر این اقدام دقیق، هوشمندانه، اطلاعاتی و عملیات فریب را به سربازان گمنام امام زمان عج الله تبریک می‌گویم. این سربازان توانستند کسی که تحت الحمایه کشورهای مختلف بود را دستگیر کنند و باید بگوئیم همدستان وی را هم در اختیار دارند.

وی افزود: در هوا پهپاد دشمن را شناسایی کردیم، فردی که تحت حمایت کشورهایی دیگر بود را دستگیر کردیم بنابراین به  افراد وابسته بیگانه گوشزد می‌شود با ریسمان دول خارجی و سرویس‌های خودشان را به چاه نیندازند چراکه در آینده نه چندان دور سرنوشتی همچون روح الله زم خواهند داشت.

اسماعیلی گفت: روح‌الله زم بزرگ آن‌ها بود که به دام افتاد، وابستگان داخلی و خارجی دست از اعمال خرابکارنه بردارند. اطلاعات ما ذی قیمت است چه زمانی و چگونه بهره‌برداری کنیم کار مدیریت شده‌ای است از این افراد می‌خواهیم این کار را ادامه ندهند و بیایند به مردم بازگردند.

قوه قضاییه هم برخورد با فساد و هم برخورد با مفسد را لازم می‌داند

اسماعیلی در خصوص تاکید رییس قوه قضائیه بر لزوم شفاف‌سازی در نظام اداری گمرکات و بانک‌ها گفت: ما در این ارتباط اولا از شفافیت استقبال می‌کنیم و معتقدیم به اعتماد کمک می‌کند. هر اقدامی که به اعتماد مردم کمک کند، مورد حمایت ما است و بخشی از این اعتماد در گرو راه‌اندازی برخی سامانه‌ها است. به سازمان بازرسی اعلام کردیم تکالیف مندرج در برنامه ششم و تعزیرات حکومتی و قوانین دیگر را بررسی کنند که آیا دستگاه‌ها به تکالیف خود عمل کردند یا نه و هرجا قصوری بوده آنها را ملزم کنند. ورود دستگاه قضایی بر این مبنا است که همه تکالیف خود را انجام دهند و گام دوم فسادهایی است که به وقوع می‌پیوندد. قوه قضاییه هم برخورد با فساد را لازم می‌داند و هم برخورد با مفسد را لازم می‌داند.

این خبر تکمیل می شود

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضاییه غلامحسین اسماعیلی دستگيري روح الله زم بازداشت مدیر آمدنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز

سرهنگ امیدی گفت:در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع موادمخدر از نوع تریاک در شهر تبریز رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی  افراد مورد نظر و محل اختفای موادمخدر را شناسایی و دریک عملیات منسجم افراد را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل اختفا مقدار ۱۱کیلو  و ۴۴۰گرم تریاک و سوخته تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: در این رابطه ۲متهم دستگیر و ۲دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

وی بیان کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین دستگیر شدند
  • تغییر تاریخ آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • عده‌ای از طرف شبکه‌های تقلب اجیر شده‌اند که در کنکور غایب باشند | یک روش ابداعی و پیچیده را برای مبارزه با تقلب آغاز کرده‌ایم
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند
  • پاسخ به مسائل دینی با هوش مصنوعی ممکن نیست
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • ورزش می تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران