Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ محسن حاجی میرزایی در حاشیه مراسم هفته ملی پیوند عضو اولیا و مربیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آموزش و پرورش، تربیت بدون مشارکت مؤثر خانواده‌ها تحقق نمی‌یابد. در حال حاضر جریان تربیت به دلیل شرایط جامعه و سرعت پیشرفت علم، باید به طور مؤثر میان خانواده و دانش‌آموز برقرار شود، در غیر این صورت اختلالاتی‌در این حوزه ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: معلمان و مدارس باید به برقراری این ارتباط مؤثر توجه بیشتری داشته باشند، ساماندهی این ارتباط و بهبود آن را پیگیری‌ می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش‌ لزوماً کمک‌های مالی را در ارتباط با خانواده نمی‌داند بلکه در راستای تحقق واقعی تربیت دانش‌آموزان به حضور خانواده‌ها نیاز دارد.

وی‌ در پاسخ به سوال خبرنگاری در‌ زمینه گلایه‌های خانواده‌ها در زمینه مدارس اوتیسم بیان کرد: اخیرا برآوردی از میزان افراد مبتلا به اوتیسم در آموزش و پرورش صورت گرفته است، تعدادی از این افراد در مدارس عادی و با نیازهای ویژه تحصیل می‌کنند که در حال حاضر شناسایی شده است.

حاجی میرزایی افزود: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته با وزیر بهداشت قرار است، غربالگری و شناسایی افراد در سنین کودکی از طریق وزارت بهداشت صورت گیرد، وزارت آموزش و پرورش در این مسیر با وزارت بهداشت همکاری دارد تا بتواند متناسب با افراد‌شناسایی شده، فرصت‌های آموزشی خود را گسترش دهد. نمونه‌های خوبی برای آموزش به این کودکان وجود دارد که با کمک آن می‌توان این افراد را به زندگی عادی برگرداند.

ادامه دارد...

320 / 320 محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش اولیا و مربیان آموزش و پرورش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش اولیا و مربیان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند

رضا سابکی  گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر احترام و اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.

سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.

وی اضافه کرد: از همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت، به ویژه اولیاء محترم دانش‌آموزان تقاضا دارم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولین آموزش و پرورش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند