Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@22:15:03 GMT

کشته شدن ۱۵ سرباز ارتش افغانستان در قندوز

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۱۰۶۵

کشته شدن ۱۵ سرباز ارتش افغانستان در قندوز

منابع محلی افغانستان روز سه شنبه گزارش دادند: ۱۵ نفر از سربازان ارتش افغانستان در حمله شب گذشته طالبان در شهرستان «علی آباد» استان «قندوز» کشته شدند.

به گزارش ایرنا، «انعام الدین رحمانی» سخنگوی پلیس استان قندوز امروز به رسانه‌های محلی افغانستان گفت: تعدادی از اعضای گروه طالبان شب گذشته به مواضع نیرو‌های دولت حمله کردند که در این حمله به دو طرف تلفات مهمی وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با این وجود رحمانی در باره شمار تلفات نیرو‌های دولتی و طالبان آمار دقیقی ارائه نکرد.

رسانه‌های افغانستان خبر کشته شدن ۱۵ سرباز دولتی را منتشر کردند، اما تاکنون از آمار تلفات طالبان گزارشی منتشر نشده است.

روز گذشته نیز خبر‌های از حمله سنگین طالبان بر شهرستان «گیزاب» در استان «اورزگان» منتشر شد که در آن از کشته و زخمی شدن ۲۰ سرباز ارتش خبر داده شده بود.

این منابع گزارش دادند که طالبان چندین روستا در اطراف فرمانداری را تصرف کرده و اگر کمک فوری به منطقه اعزام نشود، احتمال سقوط این شهرستان وجود دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: افغانستان سرباز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید

وزارت صنعت و تجارت طالبان اعلام کرد:  ۲ تن کمک بشردوستانه قزاقستان در بخش صحت به کابل رسیده است.

هیأت قزاقستانی به ریاست سیریک ژومانگرن معاون نخست‌وزیر این کشور با هدف تحکیم و توسعه روابط دوجانبه، برگزاری نمایشگاه افغان-قزاق و شرکت در کنفرانس تواصل تجاری به کابل آمده‌ است.

قرار است در روزهای آینده و همزمان با این سفر، نشست سه‌جانبه منطقه ای در کابل با موضوع تجارت و ترانزیت میان طالبان، ترکمنستان و قزاقستان برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • حمله موشکی اسرائیل به سامانه پدافندی اس ۳۰۰ اصفهان صحت دارد؟ /بررسی یک ادعا از سوی خبرگزاری دولت
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • جزئیات حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت/ تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟ (+عکس)