Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته امداد استان اصفهان بیش از یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان در شش‌ماهه نخست امسال برای بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال و مادران باردار و شیرده نیازمند هزینه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،  مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه کمک به تغذیه مناسب کودکان نیازمند از برنامه‌های این نهاد است گفت: بسیاری از معضلات زندگی افراد که باعث نیازمند شدن آن‌ها در آینده نه‌چندان دور می‌شوند در دوران کودکی قابل‌پیشگیری و کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا متین پور،تغذیه مناسب در کودکی را یکی از عوامل تعیین‌کننده سلامت جسمی در آینده برشمرد و تأکید کرد: رشد نامناسب کودکان می‌تواند باعث ایجاد مشکل در جریان آموزش و حتی ایجاد ناتوانی‌های دائمی در آن‌ها شود که در گذر زمان و به علت مشکل این افراد در تأمین زندگی خود، بار حمایت از آن‌ها بر دوش جامعه و نهادهای حمایتی خواهد افتاد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در ادامه افزود: در راستای پیشگیری از عوامل این‌چنینی کمیته امداد طرح‌های گوناگونی را تاکنون اجرا کرده است و در حال حاضر با کمک به تأمین سبد غذایی کودکان و مادران باردار و شیرده در این زمینه با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشتی همکاری می‌کند.

وی بابیان اینکه کمیته امداد استان اصفهان بیش از یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومان در شش‌ماهه نخست امسال به این مسئله اختصاص داده است، گفت: هزینه خرید ۱۲ هزار و ۱۲۰ سبد غذایی نمونه شامل برنج، روغن، تخم مرغ، حبوبات، خرما و ... با این مبلغ در اختیار ۴۱۹۲ کودک نیازمند زیر پنج سال و ۱۰۰ نفر از مادران باردار و شیرده قرار گرفت.

  مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت کمک‌های مردم برای تأمین سبد غذایی این کودکان نیازمند، خاطرنشان ساخت: نیکوکاران گران‌قدر می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، پایگاه اینترنتی hamsofreh.ir، کد #۰۳۱*۸۸۷۷* در این امر خیر سهیم شوند

 

بیشتر بخوانید: بهره مندی کودکان زیر ۵ سال دچار سوء تغذیه از سبد غذایی کمیته امداد تحت حمایت قرارداشتن ۲۵۰ کودک دچار سوء تغذیه در بروجرد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان برنج تغذیه کمیته امداد کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرکل کمیته امداد استان با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد خدمت رسان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: امسال در راستای پخت و توزیع غذای گرم بین خانواده‌های تحت حمایت، ۲۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان راه اندازی شده است.

مهرافروز افزود: از ابتدای ماه رمضان تا کنون بیش از ۶۴ هزار پرس غذای گرم بین ۳۲ هزار خانواده، پخت و توزیع شده است.

او ادامه داد: همچنین در این پانزده روز بیش از ۳۲هزار و ۷٠٠ نفر از ایتام و خانواده‌های تحت حمایت از سفره‌های افطاری امداد بهره‌مند شدند.

مهرافروز با بیان اینکه تعهد کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال ۷۰۰ میلیارد ریال است گفت:تا کنون نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال در راستای طرح اطعام خانواده و کودکان تحت پوشش هزینه شده است.

گفتنی است در حال حاضر ۸۵ هزار خانواده در قالب ۱۸۷ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میباشند که از این تعداد نیز ۱۸هزار و ۳۸۰ نفر از کودکان ایتام و محسنین را شامل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته امدادآذربایجان غربی از بیش از ۱۸ هزار کودک نیازمند
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • آغاز هفته اکرام ایتام 
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند