Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:57:15 GMT

جنجال بزرگ در پرونده تجاوز؛ تطابق DNA رونالدو!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۱۱۴۳

جنجال بزرگ در پرونده تجاوز؛ تطابق DNA رونالدو!

حواشی پرونده اتهام تجاوز به کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس تمامی ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، حدود یک سال قبل بود که کاترین مایورگا، زن آمریکایی مدعی شد در سال ۲۰۰۹ و در یک هتل در لاس وگاس از سوی کریستیانو رونالدو مورد تجاوز قرار گرفته و این پرونده حواشی فراوانی برای برنده پنج توپ طلای دنیای فوتبال ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در ادامه کاترین مایورگا و وکلایش قادر به اثبات ادعای خود نبودند و تنها پرداخت مبلغ در حدود ۳۵۰ هزار دلار از سوی رونالدو به وی ثابت شد که ستاره پرتغالی در این خصوص مدعی شد این رقم تنها برای سکوت کاترین مایورگا در مورد پرونده بوده و دلیلی مبنی بر پذیرش این اتهام نمی‌شود.

اما حالا نشریه انگلیسی سان در گزارشی مدعی شد DNA کریستیانو رونالدو با شواهد و مدارک جمع آوری شده در پرونده تجاوز علیه وی در آمریکا مطابقت داشته است. در میان ۱۰۰ ایمیل ارسال شده بین پلیس و دادستان جنایی در آمریکا، کارآگاه لاس وگاس جفری گایر مدعی شد که آزمایش DNA انجام شده با DNA کریستیانو رونالدو همسان بوده است.

با این حال با توجه به عدم وجود مدارک کافی ارائه شده به دادگاه، این پرونده چندی قبل بسته شده و ستاره پرتغالی نیز از اتهامات مبرا شد، اما به نظر می‌رسد حواشی این پرونده قرار است همچنان گریبان‌گیر کریستیانو رونالدو باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهدی ترابی اعتراضات لبنان آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده رونالدو تجاوز جنسی لاس وگاس کاترین مایورگا مهدی ترابی اعتراضات لبنان آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا