Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصحفی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد همه امکانات در اختیار را بسیج کردند تا زائران از حداکثر امکانات لازم برخوردار باشند، وضعیت تسهیل‌شده باشد و با حداقل گرفتاری و مشکل زیارت را انجام دهند

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدمحسن مصحفی» امروز(۳۰ مهر) در همایش شوق خدمت که در تالار شهر مشهد برگزار شد با اشاره به اینکه در چند روز آینده مشهد به کانون حضور زائران و عاشقان ائمه تبدیل می‌شود و ما این توفیق را داریم که میزبان این عزیزان باشیم، گفت:در باب اهمیت و فضیلت این موضوع توفیق بزرگی نصیب ما شده به عنوان مجاور حضرت رضا که میزبان زائران باشیم، خادم امام رضا(ع) بودن فقط خدمت در حرم نیست، افرادی که در شهر مشهد خدمت می‌کنند خادم امام رضا(ع) هستند مهم است این فضیلت را بشناسیم و قدر بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد عنوان کرد: سال‌های طولانی است که مردم مشهد میزبان زائران هستند و تلاش می‌کنند خدمت مفید و ارزنده ارائه کنند، اما آنچه مهم بوده این است هر سال باید کیفیت خدمت به زائران ارتقاء یابد و نسبت به سال قبل وضعیت بهتری را شاهد باشیم.

 

مصحفی گفت: از نظر امکانات، زیرساخت‌ها و وضعیت مالی وضعیت خوبی در شهر وجود دارد، امروز وضعیت شهر برای خدمت به زائران بسیار بهتر از گذشته است، هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مسافرخانه‌ها و خدمات فیزیکی و مادی میسر است.

 

وی بیان کرد: ایستگاه‌های صلواتی و استقبال از زائر وضعیت خوبی دارد، اما آنچه مهم است و باید به آن توجه کنیم این است که ما می‌توانیم به مرحله جدیدی از خدمت و استقبال از زائر قدم بگذاریم و تلاش کنیم آرامش و امنیت روانی برای آن‌ها فراهم کنیم و این قدم جدیدی است.

 

سرپرست سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: ما الگوی استقبالی که مردم عراق از زائران امام حسین دارند را پیش چشم داریم، شاید حدود ۲۰ سال قبل آشنایی با چنین مقوله و این نوع از استقبال نداشتیم اما الان خیلی از ما تجربه حضور در عراق در اربعین را داریم، نوع استقبال عراقی‌ها از زائران را دیدیم این الگو می‌تواند پیش چشم ما قرار گیرد و مسیر حرکت ما را روشن کند و خدمتی ارایه دهیم که نسبت به گذشته کیفیت بیشتر و درون‌مایه قوی‌تر داشته باشد.

 

وی افزود: در کنار بخش عمده شهروندان و مجاوران امام رضا که از صمیم قلب به زائران خدمت می‌کنند ممکن است مواردی هم باشد که سودجویی‌های فردی برخی افراد این میزبانی و فرهنگ مردم مشهد را دچار خدشه کند، این اقدامات خارج از قاعده چهره شهر مشهد را مخدوش می‌کند، تلاش این است همه شهروندان برای ارائه بهترین کیفیت خدمت به زائران را دچار کدری می‌کند.

 

مصحفی عنوان کرد: همان اندازه که تلاش می‌کنیم به زائران خدمت ارایه دهیم باید راجع به رفتار اطرافیان هم حساسیت داشته باشیم. اگر کسی دچار غفلت از زائر غیر ایرانی شده و سوء استفاده مالی می‌کنند ما به عنوان خادم باید مراقب باشیم و از امر به معروف در این حوزه غفلت نکنیم تا این فرهنگ میزبانی را بتوانیم سال به سال و لحظه به لحظه ارتقاء دهیم و به وضعیتی برسانیم که برای ما قابل دفاع باشد.

 

سرپرست سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد همه امکانات در اختیار را بسیج کردند تا زائران از حداکثر امکانات لازم برخوردار باشند، وضعیت تسهیل‌شده باشد و با حداقل گرفتاری و مشکل زیارت را انجام دهند.

 

وی ادامه داد: از همکاران در بخش‌های مختلف شهرداری که کار عمده‌ای به دوش دارند کمال تشکر را دارم؛ به ویژه از سازمان فرهنگی و معاونت گردشگری و زیارت تشکر می‌کنم که برنامه‌ها را آماده کرده‌اند و شهر آمادگی کامل برای استقبال از زائر دارد، امیدواریم کیفیت خدمت‌رسانی‌های ما افزایش یابد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین ۹۸ نماز جمعه حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند مسجد استقبال از زائران پیاده امام رضا ع دهه پایانی ماه صفر شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: با توجه به طغیان رودخانه‌های بخش شاسکوه، تمامی نیروها در حال خدمت‌رسانی در این منطقه هستند.

محمد غیرتی، در گفت و گو با ایسنا گفت: در پی بارندگی های شدید از روز گذشته در شهرستان زیرکوه، بند خاکی نوده و طغیان تمامی رودخانه های بخش شاسکوه شکست.

وی افزود: تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند و برای ماشین آلات سنگین و لودر جهت مدیریت سیلاب فراخوان داده شده است.

فرماندار زیرکوه اظهار کرد:خسارت جدی به قنوات، بخش کشاورزی، باغات، زیرساخت ها زیرکوه به ویژه شهر حاجی آباد و آبیز وارد شده است.

وی با بیان اینکه حجم بارندگی بسیار بیشتر از پیش بینی ها بوده گفت: حجم خسارت ها هم بسیار بالاست و امکانات شهرستان پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست و نیازمند کمک تمامی شهرستان های استان هستیم.

 غیرتی افزود: با توجه به احتمال ادامه بارش ها امکان افزایش خسارت ها بالاست و هم اکنون هیچ برآوردی نمی شود کرد.

وی یادآورشد: بیشتر قنات ها به صورت جزئی آسیب دیده اند و به تعدادی هم آسیب کلی وارد شده است.

 فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر سه شنبه در خراسان جنوبی آغاز شد و امروز در برخی مناطق استان شدت گرفت.

بارش‌های رگباری باعث جاری شدن روان آب در معابر شهری و روستایی شهرستان‌ زیرکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های امروز به بخش‌هایی از راه‌های روستایی در مناطق غرب استان خسارت زد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • سنگ تمام پاکستانی ها برای استقبال از رئیس جمهوری ایران | تصاویر
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند