Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@13:35:10 GMT

لبنان شایعه درگذشت میشل عون را رد کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۱۲۴۱

دفتر رسانه‌ای نهاد ریاست جمهوری لبنان در واکنش به شایعات درباره درگذشت رئیس جمهوری این کشور بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این بیانیه که ریاست جمهوری لبنان آن را از طریق حساب توییتری خود منتشر کرد، آمده است: این شایعات صحت ندارد. شایعاتی که درباره سلامت میشل عون، رئیس جمهوری لبنان منتشر می‌شوند، ابدا حقیقت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دفتر رسانه‌ای در ادامه این بیانیه خواست که در مقابل چنین دروغ‌هایی که طرف‌های معلوم الحال با هدف ایجاد آشوب در این شرایط حساس کشور آن‌ها را تبلیغ می‌کنند، هوشیار باشند.

لبنان از روز‌های گذشته صحنه اعتراضات گسترده و مستمر مردمی است که نسبت به سیاست‌های اقتصادی دولت معترض بوده و خواستار برکناری آن هستند.

تظاهرکنندگان روز دوشنبه اصلاحات اقتصادی که دولت سعد حریری، نخست وزیر لبنان آن را تصویب کرد، رد کرده و خواستار ادامه اعتراضات تا زمان انجام اصلاحات واقعی شدند.

در این راستا، حریری در نشستی خبری روز دوشنبه گفت: من از جوانان معترض در خیابان چیزی نمی‌خواهم، بلکه من در خدمت آن‌ها هستم. بودجه با مشارکت بخش بانکی، شامل هیچ‌گونه مالیات‌های جدید یا بیشتر نمی‌شود.

همچنین کابینه لبنان روز دوشنبه برای بررسی و تصویب سند اقتصادی که حریری ارائه کرده بود، تشکیل جلسه داد و عون در این جلسه اعلام کرد، باید حساب‌هاب بانکی همه وزرای حال حاضر و آینده لبنان از حالت محرمانه خارج شوند، اما این بند در سند اصلاحات ذکر نشده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهدی ترابی اعتراضات لبنان آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده تابناک میشل عون لبنان مهدی ترابی اعتراضات لبنان آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان: عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم

به گزارش خبرآنلاین خبرگزاری تاس نوشت: وزارت کشور ارمنستان در بیانیه ای اعلام کرد که این کشور کار تعیین مرزها در مرز با آذربایجان در این بخش از استان تاووش را از امروز ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت) آغاز کرده است.

در این بیانیه آمده است: بزرگراه باغانیس-ووسکپار برای انجام عملیات مین زدایی در منطقه مجاور و جلوگیری از ورود شهروندان به مناطق مین گذاری شده مجاور به منظور حفظ امنیت آنها بسته شده است.

به نقل از ایرنا وزارت کشور ارمنستان در این بیانیه افزود: ما همچنین به اطلاع می رسانیم شایعاتی که ادعا می کنند بخشی از تمامیت ارضی جمهوری ارمنستان به آذربایجان واگذار خواهد شد، با واقعیت منطبق نیست. ما تاکید می کنیم که برای امروز هیچ تغییری در خط تماس ارمنستان- آذربایجان برنامه ریزی نشده است. بعد از تعیین مرز، سربازان مرزی ارمنستان حفاظت از خط مرزی را آغاز خواهند کرد.

دفتر دولت ارمنستان امروز در بیانیه ‌ای اعلام کرد که بر اساس توافق کمیسیون‌ های تعیین حدود مرزهای دو جمهوری ارمنستان و آذربایجان، فرآیندی از ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ برای تعیین مختصات مرزی بر اساس اندازه‌ گیری‌های ژئودسیک (پیمایشی) آغاز شد.

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان به تازگی در مصاحبه با رسانه های انگلیس گفت کشورش هدفی فراتر از مرزهای جغرافیایی به رسمیت شناخته شده بین‌المللی خود ندارد و ابراز امیدواری کرد که تمامیت ارضی جمهوری ارمنستان از طریق روند تعیین مرزها احیا شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898660

دیگر خبرها

  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • ارمنستان: عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود
  • حمله موشکی «القسام» از خاک لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها
  • حمله موشکی سنگین قسام به یک مرکز نظامی صهیونیستی از جنوب لبنان
  • حمله حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «مسکاف عام»
  • مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در شلومی هدف قرار گرفت