Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تالو گفت: با طلای مجیری در مسابقات قهرمانی ووشو جهان مشخص شد که سرمایه‌گذاری ما روی جوانان در تالو نتیجه داده است. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

فرشاد عربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص کسب مدال طلا توسط محمد علی مجیری در فرم "نن دائو" تالو اظهار داشت: از زمانی که سرمربیگری تیم ملی تالو را برعهده گرفتم تمام تلاش خود را انجام دادم که روی جوانان سرمایه‌گذاری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مسابقات جهانی رده جوانان در برزیل نیز ابتدا ملی‌پوشان جوان را وارد لیگ ووشو کردم تا رفته رفته تجربه حضور در رده بزرگسالان را کسب کنند.

وی تصریح کرد: خدا را شکر نتیجه این اقدامات را در مسابقات جهانی بزرگسالان چین دیدیم و مجیری که دو ماه پیش در مسابقات آسیایی برونئی موفق به کسب مدال برنز شده بود در این مسابقات به مدال طلا رسید. خدا را شکر که سرمایه‌گذاری ما روی جوانان نتیجه داده است و قطعا نسلی که تربیت شده است آینده خوبی را برای تالو ایران رقم خواهد زد.

سرمربی تیم ملی تالو تاکید کرد: مدال مجیری بسیار ارزشمند بود و او توانست در یک رقابت تنگاتنگ با حضور قدرت‌های برتر دنیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. در مسابقات این دوره از اکثر قدرت‌های دنیا دو شرکت کننده در مسابقات حضور داشت و کشورهای ماکائو، چین تایپه و ویتنام که همیشه در این بخش حضور دارند با دو شرکت کننده در مسابقات حضور داشتند. در فرم "نن دائو" نیز 54 شرکت کننده حضور داشتند اما خدا را شکر توانستیم مدالی ارزشمندی را کسب کنیم و امیدوارم در دو فرم دیگر نیز نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

ووشوی قهرمانی جهان|مدال طلای "مجیری" در تالو/ حضور 5 سانداکار در نیمه‌نهایی


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فرشاد عربی ووشو ووشو ایران ووشو قهرمانی جهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرشاد عربی ووشو ووشو ایران ووشو قهرمانی جهان ووشو ووشو ایران ووشو قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در این مسابقات طا‌ها خراسانی مدال طلا و محمد سواری و معید محمد مقضی مدال برنز این مسابقات را در رده‌های جوانان و بزرگسالان کسب کردند.


مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی کاراته به میزبانی استان همدان در رده‌های سنی نوجوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان پسران طی روز‌های ۲۶ الی ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند