Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور شامل تمامی رشته‌ها، شهریه و واحد‌های جذب دانشجو امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
snajesh.org قرار گرفته و داوطلبان از امروز می‌توانند مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس بر اساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سازمان، اطلاعات لازم را بر اساس بند‌های برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام کنند.

مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۸ (نوبت بیستم) روز چهارشنبه هشتم آبان ماه پایان می‌پذیرد؛ بنابراین تمامی داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، هر داوطلب براساس علاقه فقط می‌تواند در یک کدرشته امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)، ثبت‌نام و در امتحان مربوط شرکت کند. همچنین با توجه به تأثیر ۲۰ درصدی معدل دوره کارشناسی، توصیه می‌شود که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج کنند چرا که معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آن‌ها تأثیر ۲۰ درصدی در نمره کل داوطلبان خواهد داشت.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۹۸ (نوبت بیستم) در روز جمعه مورخ ۲۲ آذر ماه برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است که از روز سه شنبه ۱۹ آذر تا روز پنجشنبه مورخ ۲۱ آذر با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور فراگیر پیام نور سازمان سنجش کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت مجدد ثبت‌نام متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور مهلت مجدد ثبت‌نام متقاضیان شرکت درنوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای مهلت مجدد ثبت‌نام متقاضیان شرکت درنوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ پیرو اطلاعیه‌های تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ و ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در این آزمون می‌رساند، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده (۱۴۰۳/۰۱/۱۶) به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که از روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ لغایت روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند؛ لذا داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام نمایند.

لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.


ضمناً برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها وجود ندارد.


یادآوری می‌شود آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) در روز‌های پنجشنبه و جمعه  ۷ و۸  تیرماه  برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • آخرین فرصت ثبت‌نام داوطلبان در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۳
  • زمان ثبت‌نام داوطلبان نوبت دوم کنکور دوباره تمدید شد
  • ثبت‌نام نوبت دوم کنکور باز هم تمدید شد
  • آخرین تمدید زمان ثبت‌نام متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • مهلت مجدد ثبت‌نام متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • مهلت نام‌نویسی در نوبت دوم کنکور کارشناسی ۱۴۰۳ بار دیگر تمدید شد
  • اعلام آخرین فرصت ثبت‌نام داوطلبان در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۳
  • شرایط دکترای بدون آزمون دانشگاه شریف