Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@20:35:22 GMT

خسارت بارندگی به روستاهای بجنورد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۱۵۳۸

خسارت بارندگی به روستاهای بجنورد

خراسان شمالی- معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بجنورد از خسارت بارندگی روز دوشنبه به چهار روستاهای بجنورد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بجنورد، هادی خودنیا افزود: با بارش ناگهانی ظهر دوشنبه تلف شدن دو راس دام سبک و آب گرفتگی ۴ دامداری در روستای قلعه جق، آسیب یک دامداری در روستای شهدای ناوه، قطع برق در روستاهای دونگل و محمد علی پهلوان گزارش شد که بلافاصله هماهنگی اعزام اکیپ های امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپ های شرکت توزیع نیروی برق بجنورد به روستاهای خسارت دیده صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: براورد ریالی خسارات وارد شده ناشی از بارندگی با اعزام تیمهای کارشناسی از دستگاه های مسئول در دست اقدام است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خسارت بارندگی بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌مسیرهای زیرکوه مسدود است

ایسنا/خراسان جنوبی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل نقل خراسان جنوبی گفت: با توجه به باران زیادی که آمده در شهرستان زیرکوه سیل رخ داده و مسیرهای زیرکوه مسدود است. 

محمدفدوی، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در شهرستان زیرکوه بارندگی به شدت زیاد است و تمام مناطق سیل جاری شده و تمام ‌اکیپ‌ها نیز مشغول هستند و تعدادی اکیپ از قاین نیز اعزام شدند و مسیرهای زیرکوه مسدود است.

وی بیان کرد: همه نیروهای مستقر در زیرکوه آماده به کار و در محورها حضور دارند و از شهرستان هم ۴ اکیپ دیگر و ۲ اکیپ نیز از سرایان اعزام شدند.

محمدرضا غیرتی، فرماندار زیرکوه نیز به ایسنا گفت: میزان بارندگی روز گذشته در شهرستان زیرکوه زیاد و سیل آسا بوده و در اثر بارندگی‌های شدید خساراتی به حوزه کشاورزی، دامداری، برخی از جاده‌های مواصلاتی و زیرساخت‌های شهرستان وارد شده که در حال ارزیابی میزان این خسارت‌ها هستیم. 

وی بیان کرد:  برای جلوگیری از خسارات ناشی از این بارندگی‌ها، یگان‌های امدادی، خدماتی و ... شامل بخشداری‌، دهیاری‌ها، هلال احمر، شهرداری‌، راهداری، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در آماده باش کامل هستند.  

غیرتی با اشاره به سرریز شدن بند خاکی روستای نوده، بیان کرد: با توجه به حجم زیاد آبگیری سد ۱۲ امام روستای نوده و احتمال بروز خطر برای ساکنین روستا در پایین دست این بند خاکی، دستور تخلیه شبانه این روستا صادر شد و زمینه اسکان افراد فراهم شد و در مکان مناسب اسکان یافتند. 

فرماندار زیرکوه با اشاره به اینکه تعدادی از روستاها دچار آبگرفتگی شدند و متحمل خسارت‌های جدی شدند، اظهار کرد: در اسرع وقت خسارت‌های وارده به استان گزارش خواهد شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه‌
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی