Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:55:18 GMT

نگاهی به عناوین روزنامه پیمان یزد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۱۶۰۸

نگاهی به عناوین روزنامه پیمان یزد

این روزنامه در صفحه ورزشی خود نیز به مسابقات فوتبال نونهالان باشگاه‌های ایران اشاره کرد و نوشت: باد پیروزی دوباره به پرچم نوین فولاد وزید.

"لکنت زبان و ماهیت آن" و "فرهنگ سازی باید روزی از جایی شروع شود" از دیگر عناوین مهم این روزنامه است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات یزد فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار کرد: انسان در قبال اموالی که دارد مسئول است که از راه حلال مال کسب کرده باشد و ورثه من بعد از فوت که قصد استفاده خواهند داشت، و چیزی از حرام برای پس از مرگ نگذارید.

وی افزود: بعد از شما که از این مال استفاده می‌کنند دو دسته هستند: اگر خدای ناکرده حرام باشد یا کسی که به آن می‌رسد و در راه خداوند استفاده می‌کند آنچه خداوند گفته عمل می‌کند و این انسان که استفاده می‌کند سعادتمند می‌شود، یا اینکه تقیدی به اوامر خداوند ندارد و در راه بد استفاده می‌کند و راه‌های حرام دیگری استفاده می‌کند و اگر این شد این انسان شقاوتمند شد نتیجه این مالی است که از راه حرام جمع آوری کردی ایشان هم شقاوتمند شد.

امام جمعه آب‌پخش با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران اضافه کرد: امام خمینی فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی گفت: بعد از ۴۵ سال از انقلاب شاهد این عملیات غرور آفرین و جواب دندان شکن به صهیونیست غاصب بودیم که عده‌ای از پاسداران و مستشاران ما را در سوریه به شهادت رسانده بودند.

رضایی بیان کرد: در تمام نقاط جهان اسلام که جان انسان‌ها به خطر می‌افتند این سپاه است که دفاع می‌کند و شعار ما این است که سپاه پاسداران تشکر، تشکر، ارتشی، سپاهی و بسیجی تشکر، تشکر می‌گوئیم و در محکومیت این صهیونیست کودک کش و حامیان آنها در پایان نماز جمعه راهپیمایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی در صحرای طبس در سال ۱۳۵۹ خاطرنشان کرد: این شکست برای آنها آنگونه مفتضحانه بود که به این افتضاح خودشان اعتراف کردند.

رضایی افزود: ایمان این مردم راسخ بودند که با امام خمینی پیامنی را در دفاع احکام الهی و آرمان‌های انقلاب بسته بودند و خداوند متعال به کمک این مردم آمد. شکست مفتضحانه آمریکا و یاد امام خمینی و شهدا را گرامی می‌داریم.

امام جمعه آب‌پخش اظهار داشت: به دشمنان اعلام می‌کنیم و بدانید وعده پیروزی حق بر باطل از مبانی دینی و اعتقادی ما است و با آرمان‌های این انقلاب عهده بسته ایم که پای انقلاب و نظام خواهیم ایستاد.

رضایی افزود: به ولی امر مسلمین عرض می‌کنیم گوش به فرمان شما و فرامین حضرتعالی هستیم و در هر نقاط از این دنیا که بحث استکبار است امت ایران گوش به فرمان بوده و اعلام می‌کنیم که ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ایم.

کد خبر 6082430

دیگر خبرها

  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • عناوین روزنامه‌های روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • (ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی
  • پيمان فخرى سرمربى قطعى ايران در المپيك ٢٠٢٤
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!