Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@06:38:46 GMT

احداث پناهگاه حیوانات بی‌صاحب در بابلسر

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۱۹۰۵

احداث پناهگاه حیوانات بی‌صاحب در بابلسر

عضو شورای شهر بابلسر گفت: پناهگاه حیوانات بی‌صاحب تا یک ماه دیگر در بابلسر احداث می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق شفقت در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به ساخت پناهگاه حیوانات در بابلسر، اظهار کرد: حدود دو ماهی است که تصمیم به ساخت پناهگاهی برای حیوانات در گرفته شد که هم‌اکنون حدود 70 درصد از کار به انجام رسیده و تا یک ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه زمینی به مساحت 1500 متر در پارکینگ هفت که مالکیت آن برای شهرداری بود با مصوبه شورای شهر به این امر اختصاص پیدا کرد گفت: این مکان محلی برای نگهداری حیوانات بدون صاحب به‌ویژه سگ درنظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود حدود ۴۰۰ سگ در این مکان نگهداری شود.

عضو شورای شهر بابلسر با بیان اینکه ساخت پناهگاه حیوانات امری مفید برای انسان و حیوان است خاطرنشان کرد: با ساخت این پناهگاه از کشتن حیوانات و همچنین وحشت انسان‌ها جلوگیری می‌شود.

شفقت یادآور شد: برخی افراد هم برای ساخت این مکان انتقادهایی مطرح کرده بودند که لازم است به این موضوع توجه داشته باشند که حیوانات از آفریدگان خداوند هستند و هیچ آیه و روایتی مبنی بر آزاررسانی به حیوانات وجود ندارد.

وی بر لزوم انتقاد سازنده و پرهیز از حاشیه‌سازی تاکید کرد و گفت: وزارت کشور دستورالعملی مبنی بر جلوگیری از سگ‌کشی و ایجاد پناهگاه دارد و بابلسر از جمله شهرهای نخست در استان‌های شمالی است که این پروژه را در دست احداث دارد؛ این مکان هم دارای نقاهتگاه و هم پناهگاه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت اعتبارات خاصی جهت ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان اختصاص داده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: دولت اعتبارات خاصی را در اختیار استان های کم برخوردار مشابه سیستان و بلوچستان برای ساخت و ساز مدارس قرار داده است و خیرین نیز با همراهی خود حضور پررنگی در این حوزه داشته اند.

میثم لک زایی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان افزوده شده است و استان رتبه اول را در تعداد پروژه آموزشی و تحویل کلاس در کشور  از آن خود کرده است.

وی ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون یک هزار و ۲۰۰ پروژه آموزشی با تعداد ۴ هزار و ۳۶۳ کلاس درس و زیربنایی بالغ بر ۳۷۸ هزار و ۶۱۸ مترمربع احداث و تکمیل شده است.

لک زایی گفت: ۴۵۵ پروژه آموزشی با تعداد یک هزار و ۲۳۳ کلاس درس به صورت مردمی و ۵۰۳ پروژه آموزشی با تعداد ۲ هزار و ۱۰۹ کلاس درس به صورت مشارکتی و مابقی به صورت دولتی احداث و تکمیل شده است.

وی بار دیگر با قدردانی از حضور پررنگ و اثربخش خیرین مدرسه ساز در استان، گفت: تعهد خیرین نیک اندیش در سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۴ هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد سه برابری داشته است.

لک زایی به اشاره به احداث و اجرای شبکه موتورخانه مرکزی در مدارس جهت استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی کلاس درس، اظهار کرد: علاوه بر آن، بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه اسپیلیت و کولر گازی جهت نصب و راه اندازی در کلیه نقاط استان از محل اعتبارات ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تاکنون تهیه و در کلاس درس نصب شده است.

لک زایی در خصوص توزیع تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی در بین مدارس نیز گفت: ۵۹ هزار نفر دانش آموز تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تجهیزات در سال ۱۴۰۲ توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰۰ مسکن شهری و روستایی در مازندران احداث شد
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • ۱۶۵ میلیارد تومان برای مشارکت در ساخت آزادراه تهران - شمال
  • عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد سرعت گرفت
  • تسریع عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد
  • احداث دو ورزشگاه برای معلولان در دست اقدام است
  • ◄ موفقیت شرکت احداث و توسعه نیروگاه های مپنا در اخذ صلاحیت طرح و ساخت پایه یک
  • تاکنون ۳۷۷ خانوار مازندرانی صاحب زمین برای ساخت خانه شدند
  • دولت اعتبارات خاصی جهت ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان اختصاص داده است
  • صرف ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت تقاطع شریعتی خرم‌آباد