Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:50:09 GMT

آذربایجان‌غربی تا یک هفته آینده بارانی است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۱۹۲۷

آذربایجان‌غربی تا یک هفته آینده بارانی است

مهدی کریمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه بارشی که از اوایل  هفته جاری وارد استان شده بارش‌های متناوب باران را در پی داشته و این بارش‌ها در کل استان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: کاهش پنج درجه‌ای دما نیز ناشی از بارش باران و ورود سامانه بارشی در استان است اما سرمازدگی پیش‌بینی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شهرستان پلدشت و میاندوآب طی ۲۴ ساعت گذشته با ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و چالدران با پنج درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر آذربایجان غربی بد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی ادامه داد: دمای هوای ارومیه نیز در این مدت بین ۱۸ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بود.

کریمی گفت: در این مدت همچنین شهرستان شاهین‌دژ با ۲۲ میلی‌متر و ارومیه با ۱۳ میلی‌متر پر باران‌ترین شهرهای استان بودند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی استانی کوهستانی با آب و هوای سرد بوده و سالانه شاهد بارش ۳۵۰ تا ۴۵۰ میلیمتر باران و برف است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی آذربایجان غربی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود

ایسنا/اردبیل طی امروز چهارشنبه (۸ فروردین) تا ظهر فردا همچنان شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در طی این مدت وزش باد تند و در مناطقی از استان (بویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان) بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

به گزارش ایسنا و براساس آخرین نقشه های هواشناسی، طی امروز چهارشنبه (۸ فروردین) تا ظهر فردا همچنان شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در طی این مدت وزش باد تند و در مناطقی از استان (بویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان ) بارش پراکنده باران گاهی بصورت رگبار انتظار می رود.

از ظهر فردا (پنج شنبه  ۹ فروردین) تا روز شنبه هفته آینده جو استان پایدار همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

اما از اواخر وقت روز شنبه (۱۱ فروردین) با نفوذ سامانه بارشی ضمن افزایش ابر، بارش باران تا اواسط هفته آینده در سطح استان احتمال می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این شش استان امروز بارانی هستند/ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده
  • هوای آذربایجان شرقی بارانی می‌شود
  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • برف و باران نوروزی اصفهان را فرا می‌گیرد
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • وزش باد نسبتاً شدید و بارش های پراکنده در همدان
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد
  • هوای زنجان بارانی می‌شود