Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار البرز با بیان اینکه تردد در ورودی شهرک‌های صنعتی افزایش یافته است،گفت: استان البرز فرصت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، جهانگیر شاه مرادی در دومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان البرز که پیش از ظهر امروز در سالن بصیرت مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد، اظهار داشت: اشتغال و تولید در استان البرز افزایش داشته و طی این 2  سال تولید رونق گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سهم کشاورزی در استان 3 درصد  است که از مشکلات این حوزه می‌توان به موضوع آب و بعد مساحتی اشاره کرد، کشاورزی استان البرز مانند  استان‌های دیگر نیست و شیوه‌های سنتی برای استان بها و ارزشی ندارد و جایگزین آن شیوه پیشرفته و گلخانه‌ای  است که در سال آینده پیشرفت‌های خیلی خوبی  در استان به دست می‌آید.

ایدرو و ایمیدرو در نهبندان سرمایه‌گذاری می‌‌کننداستاندار قزوین: مدیران در مسیر تولید و سرمایه‌گذاری تسهیل‌گری کنند8 هزار میلیارد تومان در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز با بیان اینکه اطلاع رسانی در حوزه اقدامات و عملکردها ضعیف است، گفت: در کلیه دستگاه‌ها توانمندیها و کارهایی را که انجام شده باید از طریق رسانه‌ها مردم مطلع شوند.

وی با بیان اینکه استان البرز فرصت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد، تصریح کرد:  امروز مردم متوجه این شدند که باید کارآفرینی کنند و این فضا هم در استان فراهم است.

شاه مرادی افزود: ما در حال حاضر در شهرک‌های صنعتی مشکل بیکاری نداریم و ترافیک و شلوغی صبح در مسیر تردد شهرک‌های  از رونق تولید است.

وی گفت: ورودی شهرک‌های صنعتی استان با ترافیک مواجه است و لازم است که این تحرک و فعالیت برای کار به اطلاع عموم برسد.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: همایش کرمان آیدکس فرصت‌های سرمایه‌گذاری، مزایا و امکانات کرمان برای سرمایه‌گذاری را معرفی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیدمهدی طبیب زاده امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری با عنوان کرمان آیدکس از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، اظهار کرد: در این همایش فرصت‌های سرمایه گذاری، مزایا و امکانات کرمان برای سرمایه گذاری معرفی می‌شود.

وی با اشاره به حضور مقامات کشوری، شرکت‌ها و نهادهای سرمایه گذاری و سرمایه داران در این رویداد، افزود: در این همایش به موضوعات فضای کسب و کار، فرصت‌ها و تهدیدها و مزایای سرمایه گذاری در کرمان در پنل‌های تخصصی پرداخته می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان تصریح کرد: امیدواریم حاصل این همایش انتخاب طرح‌های توجیهی به ارزش بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان باشد و روند شتابانی برای سرمایه گذاری در کرمان شکل بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست ویژه با فعالان اقتصادی رفسنجان، گفت: با توجه به اینکه رفسنجان از شهرستان‌های سرمایه‌پذیر و با پتانسیل فراوان است و سابقه دیرینه در مشارکت مردم در سرمایه گذاری دارد، جایگاه ویژه‌ای در همایش در اختیار خواهد داشت.

کد خبر 747056

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • بازنشستگان و تجربه سرمایه‌گذاری موفق در هم‌ساز
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان قم شناسایی شود
  • فرصت ۲ هفته ای استاندار قم برای شناسایی۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری
  • شهرک مسکونی کارمندان در البرز احداث می‌شود