Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از البرز، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، 30 مهرماه در مراسم تجلیل از زحمات عوامل موثر ناجای البرز در برگزاری مراسم اربعین حسینی گفت: مراسم پیاده‌روی اربعین به نماد قدرت و عظمت اسلام تبدیل شده است.
وی افزود: سیل خروشان جمعیت عاشقان و دلباختگان به امام حسین(ع) خط بطلانی بر همه تبلیغات سو علیه اسلام و نماد قدرت نمایی پیروان اهل بیت(ع) در مقابل دشمنان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول با اشاره به اینکه مردم خواستار پلیس مقتدر هستند، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی پلیس یک نیروی اجتماع محور است و این موضوع باعث ضرورت همکاری و مشارکت مردم در تامین امنیت می‌شود.
محمدیان ضمن تقدیر از زحمات و خدمات کارکنان انتظامی البرز گفت: پلیس البرز در هفته ناجا با ارائه خدمات مضاعف و برنامه‌های متنوع همانند سال های گذشته در انجام ماموریت های خود موفق عمل کرد.
وی ادامه داد: علی‌رغم تقارن هفته ناجا با ایام اربعین حسینی و اعزام تعدادی از همکارانمان به مرزهای کشور برای خدمت به زوار امام حسین(ع)، شما عزیزان با مجاهدت و تلاش مضاعف همه برنامه‌های فشرده هفته ناجا را به نحو احسن به اجرا گذاشتید.
محمدیان یادآور شد: نیروی انتظامی نقش پر رنگی در تامین نظم و امنیت زائران عتبات عالیات در ایام اربعین دارد و تعدادی از همکاران ما نیز توفیق خدمت به زوار را داشتند که بدون شک اجر و ثواب زیادی را کسب خواهند کرد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه باید در برابر افرادی که قانون را زیرپا می‌گذارند ایستاد، گفت: قانون فصل الخطاب همه امور است و هرکس که خلاف قانون را انجام دهد پلیس با قاطعیت با او برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی محمدیان نیروی انتظامی اربعین پیاده روی اهل بیت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده‌های البرز

ایسنا/البرز رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پیمان کرمی روز سه‌شنبه هفتم فروردین با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران_ شمال اظهار کرد: بار ترافیکی در خط جنوبی این آزادراه، از محدوده تونل‌ ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

کرمی افزود: علاوه بر این، در حال حاضر شاهد ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج -قزوین هم هستیم.

وی توضیح داد: با توجه به کندی تردد در این مسیرها از رانندگان درخواست می‌شود ضمن رعایت قوانین به حقوق یکدیگر احترام بگذرانند و برای چند دقیقه زودتر رسیدن به مقصد جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

رئیس پلیس راه البرز بیان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • نکته های تازه در مسألۀ کاظم صدیقی در 14 بند! یک حقوقدان: سکوت یعنی آنها قدرت خودشان را دارند!
  • قدرت نمایی ایران مقابل آمریکا با این موشک هایپرسونیک /قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان را بشناسید+جزئیات
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • نکته های تازه در مسألۀ کاظم صدیقی/ سکوت یعنی آنها قدرت خودشان را دارند!
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری ازگل | سکوت یعنی آن‌ها قدرت خودشان را دارند!
  • ترافیک سنگین در جاده‌های البرز