Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حاجی میرزایی در حاشیه مراسم بزرگداشت و آیین ملی هفته پیوند اولیا و مربیان که صبح امروز در  پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در آموزش و پرورش بر این باور هستیم که تحقق واقعی تربیت بدون مشارکت مؤثر خانواده‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود. وی ادامه داد: امروز به دلیل شرایط خاص جامعه و سرعت پیشرفت علم جریان تربیت باید به طور مؤثر میان خانواده و دانش‌آموز برقرار باشد در غیر این صورت با کاستی و اختلال مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  ادامه داد: معلمان و مدارس باید این ارتباط مؤثر را مورد توجه قرار دهند و آن را به بهتری وجه ساماندهی کنیم مهمترین هدف ما در ارتباط با خانواده لزوما کمک‌های مالی نیست بلکه برای تحقق واقعی تربیت به خانواده‌ها و حضورشان نیازمند هستیم. حاجی میرزایی درباره گلایه‌هایی که خانواده‌ها به دانش‌آموزان اوتیسمی در مداری دارند اظهار کرد: اخیرا برآوردی از میزان افراد مبتلا به اوتیسم داشتم و تعدادی که در مدارس عادی و با نیازهای ویژه تحصیل می‌کنند را شناسایی کردیم بر همین اساس با وزیر بهداشت رایزنی کردیم تا غربالگری و شناسایی افراد در سنین کودکی از طریق وزارت بهداشت انجام شود و در این مسیر همکاری مختلفی میان ما و وزارت بهداشت خواهیم داشت که متناسب با شناسایی حاصل شده فرصت های آموزشی را گسترش می‌دهیم. وزیر آموزش و پرورش افزود: نمونه‌های خوبی برای آموزش به این کودکان وجود دارد که با آموزه‌های مفید می توانیم این افراد را به زندگی عادی برگردانیم. وی به موضوع ساماندهی سرویس دانش‌آموزان هم اشاره و بیان کرد: در این مدت اختلالی برای ساماندهی سرویس مدارس دریافت نکردم چرا که خانواده‌ها می دانند در هفته‌های اول سال تحصیلی تا نظم لازم برقرار شود مشکلاتی داریم البته وزارت کشور و انجمن اولیا مربیان آموزش و پرورش تمهیداتی برای ساماندهی سرویس مدارس اندیشیده‌اند. ۴۷۲۱۲ کد خبر 1313140

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی اوتیسم باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا سوریه باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ خودرو قوه قضاییه لبنان سینمای ایران خودروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی اتاق بهداشت در مدارس خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، عبدالله حبیبی گفت: آموزش و پرورش به دلیل اینکه جامعه بزرگ دانش‌آموزی را در اختیار دارد می‌تواند در حوزه سلامت بسیار اثر گذار باشد و برنامه‌ها و اهداف این بخش را در جمعیت کودک و نوجوان استان عملیاتی کند.

 سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از راه اندازی ۸۰ اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان خبر داد و افزود: آموزش و پرورش این آمادگی را دارد تا با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی، برنامه‌ها و مراقبت‌های بهداشتی حوزه سلامت را در جامعه دانش‌آموزی عملیاتی کند و آنها را ترویج دهد.

یکی از مهم‌ترین بازه سنی برای اجرای برنامه‌های حوزه بهداشت و سلامت و ترویج فرهنگ مراقبت و حفاظت از سلامتی، کودکی و نوجوانی است که در این راستا آموزش و پرورش با همکاری حوزه بهداشت و درمان می‌تواند بسیار اثر گذار باشد.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • دانش‌آموزان سفیر سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند
  • راه اندازی اتاق بهداشت در مدارس خوزستان