Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@02:03:46 GMT

تصاویر/ دستگیری دلالان قاچاق دارو

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۲۶۷۵

تصاویر/ دستگیری دلالان قاچاق دارو

طرح شناسائی و دستگیری دلالان قاچاق دارو صبح امروز در ستاد فاتب با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت برگزار شد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طرح شناسایی و دستگیری دلالان قاچاق دارو صبح سه‌شنبه ۳۰ مهر ۹۸ با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در در مرکز فرماندهی فاتب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس تهران با اشاره به بازداشت ۴۵ متهم در این طرح، گفت: ۱۳ نفر از این افراد از سرشاخه‌های اصلی قاچاق دارو و ۳۲ نفر دلال توزیع کننده دارو بودند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری

رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصدهایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

به گزارش مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا درباره تمهیدات در نظر گرفته شده در فضای مجازی در مورد کنکور سراسری اعلام کرد: از هفته اول نوروز طی ظرفیت سازی‌هایی که انجام گرفت اقداماتی را انجام دادیم.

وی افزود: طرح‌های عملیاتی توسط واحدهای پلیس فتا در سراسر کشور انجام و در حوزه‌های مختلف از جمله پلتفرم‌های خارجی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ رصدهایی صورت گرفت.

رئیس پلیس فتای کشور خاطرنشان کرد: بر اساس رصدهایی که انجام شد حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آزمون سراسری دانشگاه‌های ترکیه برچیده می شود توصیه سازمان وظیفه عمومی به داوطلبان آزمون سراسری

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب