Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:36:16 GMT

فعالیت در حوزه درمان به توانمندی و آرامش نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۲۷۲۲

فعالیت در حوزه درمان به توانمندی و آرامش نیاز دارد

دکتر محمدحسین زارع روز سه‌شنبه در نشست معرفی سرپرست جدید بیمارستان میبد افزود: لازمه فعالیت در شهر میبد ، این ویژگی‌ها و حضور در منطقه را می‌طلبد و افزون بر این ریاست بیمارستان باید از خصوصیات دیگری نظیر صبر و حوصله ، حفظ اسرار بیماران ، کرامت انسانی ، کوشا بودن در کاهش دردمندی بیماران و...برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان جایگاهی است که امنیت شهر را تامین و نیازهای مردم را مرتفع می‌کند ، اظهار امیدواری کرد که بیمارستان میبد بتواند با همکاری مسئولین برطرف کننده نیازهای منطقه میبد و نیز شهرهای اطراف باشد.

فرماندار میبد نیز گفت: بخش درمان مدام در حال ارزیابی توسط مردم است ،همچنین  بودن بر بالین بیماران نیاز به هوشیاری دارد و به این دلایل نمی‌توان مسائل مرتبط به آن را به حال خود رها کرد.

حسین فلاح با تشکر از دکتر محمد هادی فرحزادی  به خاطر پذیرش مسئولیت بیمارستان میبد افزود: مردم میبد بسیار قدرشناس هستند و با داشتن انگیزه و روحیه مشارکت وهمکاری به صورت متقابل به افراد احترام گذاشته و همراهی می کنند.

وی تصریح کرد: مردم میبد در صورت جریان داشتن  حال و هوایی  صمیمی و خودمانی و صداقت پای کارهستند اما اگر افراد را به صورتی دیدند که به گونه‌ای فیلم بازی می‌کنند این مردم خود هنرپیشه‌های خوبی هستند.  

سرپرست جدید بیمارستان میبد نیز طی سخنانی اظهار امیدواری به عمل به وظیفه و ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد با استفاده از همه ظرفیت‌های استان و شهرستان کرد.

مرکز شهرستان ۱۰۴هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد بهداشت و درمان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت حیدری زاده ظهر سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن تبریک فرارسیدن هفته سلامت و تلاش از جهادگران این عرصه، خاطرنشان کرد: در طی شش ماه گذشته توانستیم اعتبارات خوبی برای حوزه سلامت استان جذب کنیم که نتیجه آن ورود تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی استان است و امیدواریم در آینده نزدیک این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری پویش‌های مختلف سلامت در استان، افزود: پویش ملی سلامت جهت سنجش فشار و قندخون با پوشش ۹۲ درصدی افراد بالای ۱۸ سال، پویش ملی تغذیه سالم در خصوص کاهش استفاده از نمک و همچنین افزایش استفاده از شیر و فرآورده‌های آن در سفره مردم، پویش استانی سلامتی را قدم بزن به مناسبت هفته ملی سلامت، پویش خداپسندانه نذر خون و پویش نسخه حضور و دعوت از کادر بهداشت و درمان استان به حضور حداکثری در انتخابات سال گذشته از مهمترین این پویش‌ها هستند.

وی با اشاره به پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت وزیر بهداشت و استاندار ایلام ۵۰ میلیارد تومان به تکمیل و تجهیز این بیمارستان اختصاص یافت.

حیدری‌زاده ادامه داد: اولین مرکز تخصصی جراحی اطفال نیز با حضور متخصصین موسسه خیریه محکم در بیمارستان رازی ایلام افتتاح شد که خوشبختانه مورد استقبال مردم عزیز استان قرار گرفته است و همه روزه به ویزیت، جراحی و درمان افراد دارای ناهنجاری‌های مادرزادی می‌پردازند.

کد خبر 6086569

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • کلاهبرداری مرگ‌آلود با داروی درمان آلزایمر
  • برخی رشته‌های تخصصی پزشکی در حال حذف شدن است
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند