Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@10:04:21 GMT

۱۰ محصول غذایی و آشامیدنی غیر مجاز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۲۹۷۰

۱۰ محصول غذایی و آشامیدنی غیر مجاز اعلام شد

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان  فیروز سرودی اظهار داشت: سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مهر ماه جاری، ۱۰ محصول غذایی و آشامیدنی را، غیر مجاز اعلام  کرد.

وی افزود: این محصولات شامل نمک دریایی با نام تجاری موج دریا، گلاب با نام تجاری بهنواز، آبلیمو از کنستانتره با نام تجاری زراعت، آب انار سنتی با نام تجاری سعدی، نمک با نام تجاری بیدخوری، رنگ مصنوعی زعفران با نام تجاری ATRINA، شکر با نام تجاری بلورین، مسقطی سیب ترش با نام تجاری شیکوار، قهوه ترک با نام تجاری SAMAR و نمک خوراکی با نام تجاری دانه دریا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با اشاره به اهمیت موضوع و در راستای حفظ و ارتقای امنیت غذایی، از مسوولان بهداشتی استان خواست در صورت مشاهده محصولات یاد شده در سطح عرضه و فروش، نسبت به جمع آوری محصولات غیرمجاز اقدام  قانونی انجام دهند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت مواد غذایی مصرف غیر مجاز گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، قاضی تعزیرات حکومتی استان در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار خبرگزای صداوسیما گفت : نداشتن مجوز فعالیت درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و  بکارگیری افراد فاقد صلاحیت و تخصص ،  از تخلفاتی بود که موجب پلمب این موسسه شد.   

بابایی فر افزود: تعزیرات برابر قانون تا اطلاع ثانونی تمامی ملزومات داخل این کلینیک غیرمجاز را ضبط می‌کند تا پس از تکمیل پرونده تعیین تکلیف شود.

به گفته وی، این مرکز باید در مرحله نخست مجوز اخذ کرده و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز صلاحیت را احراز کند تا جواز فعالیت صادر شود، همچنین باید افرادی که متخصص و دارای صلاحیت هستند را جذب کند.

 

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • «تشخیص طبی» پیش شرط خدمات درمانی است
  • امروزه تشخیص طبی پیش شرط خدمات درمانی است
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین