Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:42:49 GMT

کشف بیش از ۲ کیلو تریاک در زنجان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۲۹۹۷

کشف بیش از ۲ کیلو تریاک در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ بابایی  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدرفعالیت می‌کند، شناسایی و دستگیری در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر متهم را با یک دستگاه خودرو پراید در داخل شهر زنجان شناسایی و برابر هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ بابایی بیان داشت: در بازرسی از خودرو ۲ کیلو و ۵۱۱ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل ماشین به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن توزیع موادمخدر را در اولین فرصت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به ۱۱۰ گزارش کنند.     انتهای پیام/ر کشف وضبط مواد مخدر در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 

سرهنگ حسین باباپور گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان شرق پایتخت، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد متهم از اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق و توزیع مواد مخدر در شرق تهران هست که ضمن اجاره یک باب منزل مسکونی اقدام به فروش مواد مخدر می‌کند که این موضوع موجی از نارضایتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی در ادامه اعلام کرد: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی‌های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم در محله خاک سفید تهران شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی جهت ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری وی به عمل آمد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب افزود:با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضایی، مجوز قانونی برای ورود به منزل و بازداشت متهم صادر و شب گذشته تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعزام شد و با رعایت جوانب قانونی با شگرد‌های خاص پلیسی وارد منزل متهم شدند که متهم با دیدن مامورین با یک قبضه قمه به سمت آنان حمله ور شد که در این لحظه ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و دادن هشدار‌های لازم مبنی بر تسلیم شدن این شرور مواد فروش مجبور به تیراندازی هوائی شدند و درنهایت لحظاتی بعد متهم خلع سلاح شده و دستگیر شد.

سرهنگ حسین باباپور با اینکه در جستجوی خانگی، ۸۵۰ گرم ماده روانگردان کشف شد، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضائی مصمم است با کسانی که به نظم و آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد می‌کنند و باعث ایجاد رعب و وحشت می‌شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: به اشرار مواد فروش اولتیماتوم می‌دهیم تا دیر نشده دست از اعمال مجرمانه بردارند و به مسیر شهروندی بازگردند، چراکه مطمئن باشند پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می‌سپارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک