Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@01:35:22 GMT

گلر سابق پرسپولیس به نساجی پیوست +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۳۰۰۹

گلر سابق پرسپولیس به نساجی پیوست +عکس

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران به نساجی مازندران پیوست.

به گزارش مشرق، علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال در جام‌ جهانی ۲۰۱۴ برزیل، با عقد قراردادی به جمع شاگردان محمدرضا مهاجری پیوست.

مدت قرارداد دروازه‌بان جدید نساجی با این باشگاه یک ساله است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن فوتبال پرسپولیس دروازه بان علیرضا حقیقی نساجی مازندران قرار داد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیتی که برای علیرضا رضایی دروازه‌بان نساجی پیش آمد و مشخص شد او تا پایان فصل نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، ساکت الهامی سرمربی قرمزپوشان مازندران اقدام به جذب یک دروازه‌بان برزیلی کرد.

لوآن پولی دروازه‌بان برزیلی در اقدامی سریع از سوی مقامات نساجی به ایران آمد و در تمرینات این تیم شرکت کرد. او دو روز بعد از حضور در ایران فیکس نساجی شد و تاکنون نقش مهمی در موفقیت‌های تیمش ایفا کرده است.

پولی در جریان بازی گذشته نساجی مقابل تراکتور تبریز بسیار موفق ظاهر شد؛ این گلر برزیلی در چند صحنه با واکنش های به موقع دروازه‌ نساجی را نجات داد و توانست اثرگذار واقع شود. او درنهایت از دید سایت‌های آماری به عنوان برترین بازیکن نساجی مقابل تراکتور انتخاب شد و عملکرد خوبش به چشم آمد.

بی‌شک ساکت الهامی که در مدت حضورش در نساجی توانسته این تیم را از قعرجدول جدا کند و رگه‌هایی از امید برای بقا در جمع قرمزپوشان با حضور او دیده می‌شود، روی عملکرد گلر برزیلی خود در 6 هفته پایانی نیز حساب ویژه ای باز کرده است. لوآن پولی می‌تواند در بازی‌های سخت و حساس نساجی در آینده نقشی مهم ایفا کند و برای بقای تیمش در لیگ برتر تلاش ویژه ای انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست