Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@16:07:10 GMT

آگهی بازرگانی از شبکه کودک حذف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۳۰۴۳

مدیر شبکه کودک اعلام کرد که این شبکه از فردا (یکم آبان ماه) و ازین پس بدون تبلیغات بازرگانی به روی آنتن خواهد رفت. ناطقان: محمد سرشار- مدیر شبکه کودک با اعلام این خبر در توضیحاتی در صفحه‌ی شخصی خود آورده است،:بنا به مصوبه شورای معاونان سازمان صدا و سیما و دستور معاون سیما، پخش آگهی‌های بازرگانی از شبکه کودک متوقف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در توضیحاتی آورده است: شبکه کودک از این پس یک گام بلند دیگر را برای بهتر شدن و نزدیکتر شدن به الگوی رسانه-مربی برمی‌دارد و آن  شبکه کودک بدون تبلیغات بازرگانی است.

تبلیغات بازرگانی در برنامه‌های تلویزیونی ویژه کودک و نوجوان یکی از چالش‌هایی است که همیشه در کیفیت برنامه‌ها در تلویزیون مطرح بوده که بیشترین آسیب تبلیغات تلویزیون بر روی مخاطب کودک است و اثرات آن می‌تواند مخرب باشد و پیش از این بارها درباره تأثیرات سوء تبلیغات روی باورهای خردسالان به تلویزیون هشدار داده‌ شده بود. منبع: ایسنا برچسب ها: آگهی بازرگانی ، شبکه کودک ، حذف

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آگهی بازرگانی شبکه کودک حذف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری

                                                                    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ علی رضا یعقوبی اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی و شروع فصل امتحانات و همچنین برگزاری آزمون‌های سراسری و استخدامی برخی سازمان‌ها، آگهی‌های جعلی با موضوع  فروش سوالات در فضای مجازی منتشر شده است.   وی افزود: این نوع تبلیغات صرفا ترفندی برای کلاهبرداری است ممکن است با هدایت شهروندان به درگاه جعلی بانکی، موجودی حساب بانکی را خالی کنند و یا با پرداخت بیعانه از آنها کلاهبرداری نمایند.   رئیس پلیس فتا ایلام عنوان کرد: توصیه می‌شود شهروندان و کاربران گرامی فریب این نوع تبلیغات جعلی را نخورند و از واریز وجه برای صاحبان این نوع آگهی‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...
  • پخش «سرسفره خدا» همچنان از شبکه کودک