Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله میرعمادی تقویت فرهنگ ورزش را بستر توسعه سلامتی در جامعه دانست و افزود: اخلاق مداری از مهم ترین اصولی است که باید مورد توجه ورزشکاران قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله «سید احمد میرعمادی» امروز(30 مهر) در در دیدار با جامعه ورزش استان اظهار داشت: تقویت فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگ ورزش بستر تقویت سلامت و شادی در جامعه است.

 

وی همچنین با تجلیل  از تلاش ورزشکاران، بیان کرد: ورزشکاران واقعی در میدان های بین المللی حافظان ارزش‎های انقلاب هستند.

 

آیت الله میرعمادی همچنین با اشاره به اینکه ورزشکاران قشر تاثیرگذار و الگو در جامعه هستند، افزود: ورزشکاران باید تلاش کنند الگو های مناسب برای دیگر اقشار جامعه باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران باید در راستای الگو سازی برای قشر جوان و نوجوان خود را مسئول دانسته و در راستای تقویت خصوصیات اخلاقی تلاش کنند.

 

آیت الله میرعمادی با اشاره به اهمیت اخلاق مداری در جامعه، بیان کرد: باید فرهنگ اخلاق مداری در بین آحاد مردم جامعه نهادینه شود.

 

وی خاطرنشان کرد:چنانچه در فضای اماکن ورزشی اخلاق حاکم نباشد بی بندو باری بوجود می آید این در حالیست که در هیات های ورزشی استان مساله اخلاق حاکم است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین موفقیت جامعه ورزشی را در گرو سلامت ورزشکاران عنوان کرد و ادامه داد:یک مربی ورزش باید از سلامت کامل برخوردار باشد و به گونه ای در روحیه افراد نفوذ نماید، که هدایت او فرد را به انجام کارهای مطلوب وا دارد.

 

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ سازی در راستای ورزش همگانی بیان کرد: توسعه ورزش های همگانی نقش مهمی در نهادینه سازی فرهنگ ورزش و سلامتی عموم مردم جامعه دارد.

 

آیت الله میرعمادی با تاکید بر ضرورت توجه ادارات به امر ورزش کارکنان، افزود: اختصاص ساعات ورزش برای کارمندان دولت ضروری است و باید در دستور کار قرار گیرد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین مسجد اربعین ۹۸ کربلا حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند سلامتی اخلاق ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در جلسه شورای فرهنگی با محور هماهنگی برای تأسیس مرکز نیکوکاری در این واحد دانشگاهی اظهار کرد:  پرداختن به مقوله حجاب و عفاف از مهم‌ترین ارکان در سعادت و تعالی یک جامعه به شمار می‌آید و برای ساختن جامعه‌ای متعالی رعایت شئونات اسلامی و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در آن جامعه از اهم وظایف افراد آن جامعه است که باید همگان این اصل مهم را در سرلوحه امورات زندگی فردی و اجتماعی خویش قرار دهند.

دانشگاه سنگر فرهنگ و دانش در برابر جنگ نرم

امام جمعه میاندوآب نیز دانشگاه را به‌عنوان سنگر فرهنگ و دانش در برابر جنگ نرم و فرهنگ تحریف شده غرب برشمرد و گفت: تدوین و ارائه برنامه‌های فرهنگی در حوزه فرهنگ نیاز به برنامه‌ریزی‌های اساسی و مدون دارد و مشارکت مردمی در این حوزه بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده افزود: برای نظم دهی به اصول و قواعد فرهنگی در ترویج فرهنگ اسلامی و برخورد با بی‌حجابی و رفتار‌های ضد ارزشی استفاده از ظرفیت‌های مساجد، نمازخانه‌ها و کتابخانه‌ها و نیز برگزاری همایش‌های فرهنگی بسیار مهم و باید در سرلوحه برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و سایر نهاد‌ها قرار گیرد.

سرمست چوپان‌نژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی میاندوآب نیز با استقبال از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب که برای نخستین‌بار این مهم در دانشگاه‌ها اتفاق می‌افتد،‌ تأسیس این مرکز را گامی مهم در همکاری با این نهاد ارزشمند و یادگار بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و کمک به قشر کم‌درآمد و بی‌بضاعت برای ادامه تحصیل در خانه علم مردمی را از اهم واجبات و یک تکلیف مهم الهی و انسانی برشمرد.

به گزارش آنا؛ همکاری و هماهنگی برای تأسیس مرکز نیکوکاری در دانشگاه، برگزاری همایش برای بزرگداشت سالروز شهادت آیت اله مطهری و تجلیل از استادان دانشگاه، برگزاری اردوی علمی، فرهنگی و کوهنوردی برای استادان، کارکنان و دانشجویان واحد، اعطای تخفیف شهریه و تشویق از دانشجویانی که حجاب و عفاف را در دانشگاه رعایت می‌کنند، برگزاری منظم نماز جماعت در واحد، برگزاری مسابقه نقاشی فرزندان کارکنان با محور غزه و جبهه مقاومت، برگزاری کارگاه مشاوره فرهنگی ویژه خانواده دانشگاهیان از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند