Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@13:09:37 GMT

اجرای 135 طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان سروآباد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۳۲۴۲

اجرای 135 طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان سروآباد

به گزارش ایکنا از کردستان، جعفر غفاریان، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سروآباد دیروز، 29 مهرماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان، شهرستان سروآباد را جزء 30 شهرستان کم برخوردار کشور دانست و اظهار کرد: شهرستان سروآباد به دلیل نبود زیرساخت و وجود راه‌های صعب‌العبور و خاکی موردتوجه قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این راستا سپاه ۱۳۵ طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان سروآباد اجرا کرده که شامل ۹۰ طرح بسیج سازندگی و ۴۵ طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.
غفاریان بیان کرد: مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها ۷۵ میلیارد ریال شامل ۳۵ میلیارد ریال برای طرح‌های بسیج سازندگی و ۴۰ میلیارد ریال طرح‌های پیشرفت و آبادانی است.
وی اعلام کرد: احداث پل، تعمیر و مرمت مدارس، احداث و تعمیر و مرمت مساجد، احداث جاده بین مزارع، غسالخانه و ایجاد فاضلاب روستایی ازجمله این طرح‌ها است.
فرمانده سپاه سروآباد عنوان کرد: سپاه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ع) ۴۳ واحد مسکن مددجویی با ۲۰ میلیارد ریال را آغاز کرد که ۶۰ درصد این واحدها در مرحله نازک‌کاری و مابقی در مرحله دیوارچینی قرار دارد. همچنین ساخت ۷۷ واحد مددجویی هم با مشارکت بهزیستی آغازشده است.
وی با اشاره به اینکه در بسیج سازندگی برای ۱۲۰ جوان نوعروس شهرستان سروآباد جهیزیه تهیه‌شده است، افزود: ۶۰۰ بسته سبد کالایی، ۶۰۰ ثوب البسه و ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر در میان نیازمندان توزیع شد.
غفاریان یادآور شد: بنیاد علوی نیز در سروآباد مستقرشده است و در راستای اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کند که سپاه در شناسایی افراد و مناطق موردنیاز به این بنیاد کمک می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون، گفت: توسط یک گروه جهادی در شهرستان کازرون ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان و ۳ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم  از شیراز، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: گروه جهادی شهید محمد نبی موذنی از پایگاه ام البنین شهرستان کازرون همزمان با ایام میلاد کریم اهل بیت (ع) بسته‌های معیشتی جهت نیازمندان و جهیزیه به نوعروسان اهدا کرد.

وی ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت گرم و ماکارونی با کمک خیرین به ارزش هربسته بیش از 600 هزار تومان در بین نیازمندان سطح شهر کازرون تقسیم شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون در خصوص اهدا سه سری جهیزیه به نوعروسان، تصریح داشت: سه سری جهیزیه ایرانی شامل: گاز، لباسشویی، پنکه پایه دار، جاروبرقی، تلویزیون، قالی، پارچ و لیوان، سرویس چینی، قابلمه تفلون، فلاسک، مبل، چرخ خیاطی، پتو، تشک، بالشت، سرویس آشپزخانه و غیره به ارزش هر سری جهیزیه 60 میلیون تومان تهیه و به نوعروسان جهت شروع زندگی اهدا شد.

وی افزود: در امر کمک‌های مؤمنانه خیرین در شهرستان کازرون عنایت ویژه‌ای داشته اند که در این راستا اقدامات شایسته و بزرگی در طی این سال‌ها و همچنین امسال در دستور کار قرار گرفته و به سر انجام رسیده است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از تلاش‌های خداپسندانه گروه جهادی شهید موذنی با مسئولیت خواهر بسیجی دادوند که در امر خدمت دهی به نیازمند به مدت 17 سال تلاش دارند تشکر کرد.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • محرومیت در راه‌های مواصلاتی بزرگترین مشکل شهرستان بردسکن است
  • بازگشایی تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • ایستگاه سلامت اورژانس۱۱۵سروآباد آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروز
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • سروآباد در محاصره زیبایی‌ها