Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود سیجانی روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم درسالن جلسات فرمانداری بیان داشت: این تسهیلات درسه بخش صنعت، گردشگری و جهاد کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده‌است.
وی خاطرنشان کرد: در بخش صنعت استان نیز بیش از ۴۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید برای ۹ واحد صنعتی به مرحله جذب و پرداخت نهایی رسیده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیجانی گفت:‌ روند معرفی پروندههای متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید با وضعیت مطلوبی در سطح استان درحال انجام است.
وی افزود: با توجه به ابلاغ با تاخیر پرداخت تسهیلات رونق تولید درسال ۹۸، باید تا پایان سال مالی امسال تمام سهم یک هزار و ۱۷۰ میلیارد تومانی استان از این محل جذب و به متقاضیان پرداخت شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تصریح کرد: با پرداخت ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در ۴۵ روز گذشته، قم در رتبه پنجم کشور قرار گرفته‌است.
قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد،ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خور آباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.
۲ هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در قم وجود دارد که بیش از ۹۰ درصد آن مربوط به صنایع کوچک و متوسط است؛ همچنین بیش از ۵۳ هزار تن در واحدهای صنعتی استان فعالیت می‌کنند.
سیجانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: برای تبلیغ و فرهنگ سازی در استفاده از کالای تولید داخل، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ۲ نقطه را برای نصب تابلوهای تبلیغاتی در اختیار خانه صنعت، معدن و تجارت استان قرار خواهد داد.
وی با اشاره به سیاست استان دراحداث شهرک تخصصی پوشاک در شهر کهک خاطرنشان کرد: برای ایجاد ناحیه صنعتی تولید پوشاک مشکلی از نظر زیست محیطی و آلایندگی مردم ساکن را تهدید نمی کند.
وی بیان داشت: قم یکی از چهار استان های کشور بوده که برای توسعه و استقرار صنعت پوشاک امتیاز و تسهیلات ویژه از کشور دریافت کرده‌است.
بخش و شهر کهک در جنوب استان قم قرار دارد و فاصله آن تا قم ۳۰ کیلومتر است، این بخش دارای ۲ دهستان کهک و فردو و ۱۸ روستا می‌باشد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در ابتدای سفر استانی به سمنان و در فرودگاه مرکز استان و در جمع خبرنگاران بیان کرد: دولت سیزدهم برای دومین بار به استان مستعد و پر از ظرفیت سمنان سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه سمنان مهد ظرفیت‌ها است، افزود: در این سفر علاوه بر مصوبات جدید، تلاش داریم روند مصوبات سفر اول هیأت دولت را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

رئیس جمهور ایران اسلامی از تلاش برای رونق تولید توسط دولت خبر داد و گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت در سال جاری تلاش برای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه جهش تولید و مشارکت مردم است.

خبر تکمیل می شود…

کد خبر 6081571

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • تولید در واحدهای صنعتی استان سمنان کمتر از توان واقعی است
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید