Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، وزیر کار و شهردار تهران افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در این مراسم با بیان این‌که حوزه محتوای دیجیتال حوزه پولسازی است، اظهار کرد: تمام استارتاپ‌ها از گوگل گرفته تا استارتاپ‌های حوزه حمل و نقل در کشور همه از دل زیرزمین‌ها و گاراژ‌ها به وجود آمده‌اند و به تدریج بالا آمده و مسیر توسعه را طی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: اگر امروز در کف بازار عروسک خارجی و نوشت‌افزار خارجی یا البسه چینی فروش می‌رود، شرکت‌ها هستند که دارند می‌بازند و ما در تجاری‌سازی مساله داریم.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با تاکید بر حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور، اظهار کرد: ما نهمین زبان اینترنتی در دنیا هستیم، در حالی که از نظر جمعیتی کمتریم، ولی دو برابر عرب‌ها تولید محتوا داریم.

وی ادامه داد: وقتی آپارات با زبان فارسی جزو ۱۰۰ سایت برتر دنیا می‌شود، این یک افتخار است و ما اعلام می‌کنیم از شرکت‌ها و استارتاپ‌های حوزه تولید محتوای دیجیتال حمایت می‌کنیم.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور گفت: امروز دیگر نمی‌شود با روش‌های قبلی به نقاط مختلف، معلم بفرستیم یا در دانشگاه‌های خارجی کرسی زبان بگذاریم، چون این فضا دیگر جواب نمی‌دهد و مرز‌های دیجیتال و فناوری‌های نوین این فضا را در نوردیده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده تابناک استارت آپ ستاری کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم

حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

به گفته وی مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وی افزود: همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان