Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@23:40:06 GMT

مرد سال آسیا ۵ ماه محروم شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۳۶۲۲

مرد سال آسیا ۵ ماه محروم شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، اطلاعیه‌ای مبنی بر اعلام آخرین تصمیم کمیته انضباطی AFC صادر کرد که مطابق آن، عبدالکریم حسن به مدت پنج ماه از حضور در مسابقات آسیایی محروم و به پرداخت پنج هزار دلار محکوم شد.
مدافع قطری تیم السد پس از اخراج از زمین در دیدار رفت تیمش برابر الهلال عربستان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با داور مسابقه درگیر شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا، او را به خاطر این اقدامش با عنوان «تخلف جدی قابل مجازات پس از اخراج» محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن در سال ۲۰۱۸ به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شده بود.
AFC به مدافع ۲۶ ساله تیم ملی قطر هشدار داده که در صورت تکرار این تخلف، جرایم شدیدتری در انتظار او خواهد بود.

256 43

کد خبر 1313193

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال آسیا باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا سوریه دونالد ترامپ سینمای ایران باشگاه پرسپولیس استان کردستان لیگ برتر نوزدهم بازار مسکن تهران تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد