Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@03:22:21 GMT

بازدید فرمانده نزاجا از تیپ 216 زرهی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۳۶۳۰

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بی‌تردید حضور ارتش در مرزها را نباید این‌گونه تعبیر کرد که در مرزها ناامنی وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر کیومرث حیدری ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از آخرین تجهیزات مهندسی و ادوات جنگی تیپ ۲۱۶ زرهی شهید غلامرضا مخبری زنجان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زنجان یکی از استان‌هایی است که در طول دوران دفاع‌مقدس و برهه کنونی، خوشنام بوده و از آمادگی بالایی برخوردار است، افزود: این مهم با بازدیدی که امروز از تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان به عمل آمد، مسجل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در برهه کنونی در ۲۶ رشته رزمی به خودکفایی رسیده است، تصریح کرد: آنچه که امروز به عنوان تجهیزات دفاعی در نیروی زمینی ارتش مورد استفاده قرار می‌گیرد و برخی از این تجهیزات نیز در آینده استفاده خواهد شد، به واسطه دانش دانشمندان نیروی زمینی ارتش بوده و در این راه وزارت دفاع نیز همکاری‌های لازم را با این نیرو داشته است.   امیر سرتیپ حیدری با تاکید بر اینکه حضور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزها به معنی وجود ناامنی در این مرزها نیست و نباید این‌گونه تعبیر شود، ادامه داد: امروز شاهد استقرار نیروهای توانمند ارتش در مرزهای شرق، غرب و جنوب‌غرب کشور هستیم و این حضور به این دلیل است که بتوان امنیت پایدار کشور را به واسطه رصد فعل و انفعالاتی که در آن سوی مرزها اتفاق می‌افتد، تامین کرد.   فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با یادآوری اینکه ارتش در روزهای اخیر به واسطه انجام پیاده‌روی بزرگ اربعین، حضور پررنگی در مرزهای کشور داشت، بیان کرد: اگر بخواهیم حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در این ایام را در قالب یک جمله خلاصه کنیم، باید گفت که ارتش در این ایام حضوری مسئولانه داشت و توانست همه امکانات و تجهیزات خود را برای آسایش زائران به خدمت بگیرد.   امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه ارتش در زمینه خودکفایی و مهم‌تر از آن در خصوص خوداتکایی عملکرد موفقی داشته و این موفقیت‌ها را امروز می‌توان به عینه مشاهده کرد، افزود: یکی از اقدامات ارزشمندی که توسط ارتش صورت گرفته، به‌روزرسانی تجهیزاتی است که مورد نیاز این نیرو بوده است. علاوه بر این، آماده کردن انواع تجهیزات دفاعی متناسب با جنگ‌های احتمالی که ممکن است در آینده رخ دهد نیز از دیگر توفیقات نیروی زمینی ارتش بوده است.   وی با یادآوری اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران بنا دارد دانش این نوآوری‌ها را در اختیار کشورهای مسلمان و دوست قرار دهد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز این نیرو از تجهیزات سری و به کل سری متعارف به اندازه کافی برای نیازهای عملیاتی برخوردار است.   وی با بیان اینکه چگونگی و الگوی جنگ‌های آینده رصد می‌شود، ادامه داد: در این زمینه انواع تجهیزات ضد زره، سیگنالی و راداری و بالگردی در حال آماده شدن است تا در جنگ‌های آینده هم ارتش موفق و سربلند باشد.   منبع: مهر انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل احمدی‌مقدم» رییس دانشگاه عالی دفاع ملی به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی قهرمان، ضمن تبریک این روز به تمامی همکاران ارتشی دانشگاه به ویژه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و نهم فروردین ماه، یادآور حماسه ماندگار جان برکفان نیروی زمینی مکتبی، فداکار و پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار است که دوشادوش سایر رزمندگان نیروهای مسلح، شجاعانه در برابر دشمنان پلید و قسم خورده این سرزمین، برگ‌های زرینی را در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس رقم زدند و مفتخر به دریافت عناوین غرورآفرین و ارزشمند «ارتش حزب اللّه» و «ارتش متدین» از سوی فرمانده معظّم کل قوا (مدظله‌العالی) گردیدند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه میهمانی خدا و تبریک عید سعید فطر، ۲۹ فروردین، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» را به کارکنان ولایتمدار، دلاور و جان بر کف نیروی زمینی و ارتش جمهوری اسلامی ایران شاغل در دانشگاه عالی دفاع ملی تبریک و تهنیت عرض نموده، سربلندی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

کد خبر 6081133 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه امروز اصفهان
  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان
  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • خط و نشان فرماندهان بلندپایه نظامی چند روز بعد از حمله به اسرائیل /قدرت نمایی پهپادی، توپخانه ای و زرهی ارتش
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • چه تجهیزات نظامی در مراسم روز ارتش به نمایش درآمد؟
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • برگزاری مراسم رژه در روز ارتش / تجهیزات دفاعی به نمایش در آمد