Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون تشریحی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه سال ۱۳۹۸؛ ویژه دانشگاهیان اعلام شد.

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: «بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان دانشگاهی مرحله تستی آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸ می‌رساند، کارت شرکت در آزمون مذکور از روز چهارشنبه ۹۸/۰۸/۰۸ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت در مهلت تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.»

کد خبر 4753307 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون قضاوت قوه قضاییه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اربعین 98 اربعین حسینی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی سازمان حج و زیارت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شورای شهر قوه قضاییه ناجا محسن هاشمی نجف اشرف کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی صدر معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در برنامه سلام خبرنگار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ گفت: در نوبت آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ که ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود ۱ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر ثبت نام کرده اند که در ۴۱۲ شهرستان و ۱۹۹۳ حوزه امتحانی به رقابت می‌پردازند.
معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: کارت ورود به جلسه آزمون دوشنبه سوم اردیبهشت در درگاه سازمان سنجش قابل دریافت است.
علی صدر گفت: در نوبت اول آزمون سراسری علاوه بر ۵ گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم تجربی، علوم ریاضی، هنر و زبان متقاضیان دانشگاه‌های فرهنگیان نیز شرکت خواهند داشت که هر کدام به سوالات شخص ساز شده خود پاسخ می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • فردا، آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟
  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • دست زدن عثمان دمبله برای آرائوخو پس از دریافت کارت قرمز / فیلم
  • عکس‌العمل ژاوی پس از دریافت کارت قرمز از داور در جریان دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم