Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@15:48:49 GMT

لرستان سیلابی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۳۷۲۶

لرستان سیلابی می‌شود

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: بارش باران در لرستان سبب آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها، روان آب‌های سطحی و اختلال در تردد جاده ای می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، بهروز مرادپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته بارش باران در شهرستان سلسله ۲۲، در دلفان ۲۰ میلی متر، در بروجرد: ۱۷ میلی متر، در کوهدشت: ۱۱ میلی متر، در دورود: هفت میلی متر، در رومشکان: شش میلی متر، در خرم آباد: پنج میلی متر، در پلدختر: چهار میلی متر، در ازنا و دوره چگنی : سه میلی متر و در شهرستان الیگودرز یک میلی متر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از امروز تا اوایل هفته پیش رو جو منطقه تحت تاثیر شرایط ناپایدار قرار خواهد گرفت که به تناوب و با شدت و ضعف علاوه بر ابرناکی برای همه نقاط استان، رگبار باران همراه با رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید لحظه ای پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان عنوان کرد: امروز بعدازظهر تا ساعاتی از روز چهارشنبه با توجه به تقویت شاخص های ترمودینامکی بر مقدار بارش‎ها افزوده می شود که با توجه به رگباری بودن بارش ها، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها، روان آب های سطحی، اختلال در تردد جاده ای و احتمال وقوع صاعقه را به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این شرایط ناپایدار سبب کاهش دماهای روزانه و مه آلود شدن جاده ها به همراه کاهش دید می گردد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود

ایسنا/اردبیل طی امروز چهارشنبه (۸ فروردین) تا ظهر فردا همچنان شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در طی این مدت وزش باد تند و در مناطقی از استان (بویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان) بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

به گزارش ایسنا و براساس آخرین نقشه های هواشناسی، طی امروز چهارشنبه (۸ فروردین) تا ظهر فردا همچنان شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در طی این مدت وزش باد تند و در مناطقی از استان (بویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان ) بارش پراکنده باران گاهی بصورت رگبار انتظار می رود.

از ظهر فردا (پنج شنبه  ۹ فروردین) تا روز شنبه هفته آینده جو استان پایدار همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

اما از اواخر وقت روز شنبه (۱۱ فروردین) با نفوذ سامانه بارشی ضمن افزایش ابر، بارش باران تا اواسط هفته آینده در سطح استان احتمال می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش بارش‌ها طی امروز و فردا در این استان‌ها/ از تردد در این جاده‌ها خودداری کنید
  • برق روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد
  • برق تمام روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در فارس
  • باران در کوهرنگ و سیلاب در چهارمحال و بختیاری+تصاویر
  • امیرآباد بابکان با ۱۷۴ میلی متر باران رکورددار میزان بارش‌ها
  • شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در استان فارس