Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@11:38:17 GMT

برف و باران در بسیاری از شهرها

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۳۷۳۸

برف و باران در بسیاری از شهرها

خبرگزاری فارس: صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در پنج روز آینده به تناوب در استان‌های واقع در سواحل خزر بارش باران خواهیم داشت، همچنین در شمال‌غرب و غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و برخی مناطق مرکز و جنوب‌غرب کشور در همین مدت بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه‌ در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال‌غرب کشور در پنج روز آینده بارش برف خواهیم داشت، ادامه داد: فردا شدت بارش‌ها در استان‌های کرمانشاه، کردستان، مرکزی، لرستان، همدان، اصفهان، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، مازندران، اردبیل و جنوب استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: بعدازظهر امروز و اوایل امشب در جنوب‌شرق فارس، جنوب کرمان، بخش‌هایی از هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر، بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق داریم و این شرایط فردا در جنوب کرمان، جنوب فارس و بخش‌هایی از هرمزگان حاکم است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در سه روز ‌آینده در نوار شرقی کشور خصوصاً زابل وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران امروز ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران و احتمال رعدوبرق است که این شرایط فردا نیز حاکم است، همچنین طی دو روز آینده آسمان تهران نیمه‌ابری است و گاهی وزش باد در برخی ساعات بارش باران پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه دما فردا در تهران 19 و کمینه دما 12 درجه خواهد بود.

ضیائیان افزود: فردا بندرعباس با بیشینه دمای 35 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای یک درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

* آسمان ابری در پایانه‌های مرزی

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی همچنین در تشریح وضعیت جوی پایانه‌های مرز‌ی ایران و عرق و شهرهای کربلا و نجف، اظهار داشت: در مرز خسروی فردا آسمان نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز پنج‌شنبه نیز حاکم است.

وی افزود: در مهران نیز فردا آسمان نیمه‌ابری و ابری در برخی ساعات رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز پنج‌شنبه نیز در مرز مهران حاکم است.

ضیائیان اضافه کرد: در شلمچه فردا آسمان نیمه‌ابری با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز پنج‌شنبه نیز در شلمچه حاکم است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان شهر نجف فردا نیمه‌ابری با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و همین شرایط جوی نیز در آسمان کربلا حاکم است که طی دو روز آینده ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: برف و باران هواشناسی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف و نیمه ابری در مازندران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای استان امروز صاف تا نیمه ابری با افزایش دما همراه است که افزایش دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بیشتر خواهد بود.

غلامپور افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی؛ چهارشنبه و پنج شنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده باران پیش بینی می شود که در ارتفاعات و مناطق کوهستانی احتمال بارش بیشتر است.

او همچنین خاطرنشان کرد: روزهای جمعه و شنبه نیز با استقرار جو پایدار، آسمانی صاف تا نیمه ابری  همراه با افزایش دما در استان خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی مازندران با بیان اینکه دریای خزر امروز موج متوسط دارد و برای فعالیت‌های دریایی وصید وصیادی با رعایت جوانب احتیاط مناسب است ، گفت: از اواخر امشب نیز دریا مواج می شود. 

غلامپور افزود: دیروزکیاسر و بیشه بنه گلوگاه با بیشینه دمای۲۰ درجه سانتیگراد ، گرمترین و صبح امروز هم دلیر چالوس با کمینه دمای ۲ درجه زیر صفر سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران در استان بوشهر
  • استقرار جو نسبتاً پایدار در البرز تا روز شنبه
  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • آسمان نیمه ابری در مازندران
  • بارش باران در این مناطق کشور
  • آسمان استان صاف تا قسمتی ابری
  • آسمان صاف و نیمه ابری در مازندران
  • بارش باران در کوهرنگ به ۱۱۰ میلیمتر رسید
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا قسمتی ابری
  • آغاز بارش برف و باران در نواحی شمال غرب کشور از فردا ۷ فروردین