Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:44:57 GMT

برخورد تریلی با نیسان یک کشته و ۳ مجروح داشت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۳۷۵۹

برخورد تریلی با نیسان یک کشته و ۳ مجروح داشت

مظفر محمدخانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه رانندگی ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه امروز در ۷۵ کیلومتری محور دامغان- سمنان به وقوع پیوست.
وی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه نیروهای پایگاه تیم واکنش سریع هلال احمر، پلیس راه و اورژانس ۱۱۵ مستقر در محور به منطقه اعزام و مجروحان حادثه به بیمارستان سمنان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدخانی اضافه کرد: در این حادثه یکی از مصدومان، توسط تیم واکنش سریع هلال احمر، رهاسازی شد و علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه، در دست بررسی است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: خستگی، بی توجهی به جلو، خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز از عوامل اصلی حوادث در جاده ها است.
۵۰ نیروی داوطلب در پایگاه‌های هلال‌احمر دامغان فعالیت دارند و در این شهرستان چهار پایگاه ثابت وجود دارد.
شهروندان در صورت قرارگرفتن در وضعیت های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح جاده ای و کوهستانی می توانند با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی به انواع حوادث سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تماس بگیرند.
امدادگران استان سمنان از پانزدهم تا بیست و دوم شهریور ۹۸ به ۲۴۶ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان حوادث رانندگی جمعیت هلال احمر دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک شتر برخورد و شتر به مسیر مقابل پرت شد  افزود:در همین مدت تریلی های پشت سر نیز با یکدیگر برخورد کردند  که بر اثر این سانحه ۶ نفر مجروح شدند و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود:  علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه