Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@16:32:54 GMT

زکی‌پور: من جای استراماچونی خسته شده‌ام!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۳۸۸۴

زکی‌پور: من جای استراماچونی خسته شده‌ام!

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: به شخصه من به جای آقای استراماچونی که هر سه روز به کنفرانس می‌رود خسته شده‌ام.

به گزارش مشرق، میلاد زکی‌پور درخصوص پیروزی چهار گله استقلال مقابل سایپا و همچنین مصدومیت داریوش شجاعیان صحبت‌های زیر را انجام داد:

شما بازی خوبی را بردید ولی مصدومیت شجاعیان همه چیز را تحت تاثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باور کنید خستگی عجیبی در بدنم باقی مانده است اصلا فکر نمی‌کردیم شجاعیان از ناحیه رباط مصدوم شده باشد، من وسط بازی فکر می‌کردم مچ او درد گرفته ولی اصلا در ذهنمان نبود که او از ناحیه رباط آسیب دیده است. 

بیشتر بخوانید:

راهکار استقلال برای تعیین وضعیت شجاعیان

به عنوان هم تیمی شجاعیان انتظارتان از باشگاه چیست؟ 

تنها چیزی که می‌تواند او را آرام کند این است که باشگاه قراردادش را تمدید کند. این کار هم اخلاقی است و هم باعث آرامش شجاعیان می‌شود. خیلی سخت است یک بازیکن در طول دو فصل اینگونه با آسیب‌دیدگی مواجه شود. 

به نظر می‌رسد با چهارمین برد پی‌درپی اعتماد به نفس تیمتان هم بالا رفته است؟ 

اول فصل که نتیجه نمی‌گرفتیم فشار روی تیم ما زیاد بود، بازی در استقلال و پرسپولیس سخت است و به بازیکنان فشار روحی وارد می‌کند. ولی رفته رفته شرایط بهتر شد و شاید باور نکنید آن اوایل حتی یک پاس ساده دادن هم برای ما سخت شده بود اما خدا را شکر وضعیت خیلی بهتر شده است. 

روز گذشته بازیکنان از فشردگی بازی‌ها گلایه داشتند نظر تو چیست؟ 

انصافا برگزاری بازی‌ها در فاصله 4-3 روز خیلی سخت است حتی در انگلیس با آن شرایط اینگونه بازی نمی‌گذارند. ما نه زمین خوبی داریم و نه امکانات خوبی. این موضوع انصافا برای همه باشگاه‌ها است و نه فقط استقلال. به شخصه من به جای آقای استراماچونی که هر سه روز به کنفرانس می‌رود خسته شده‌ام وقتی بازی‌ها اینقدر نزدیک است مربی مجبور است به کنفرانس برود و کیفیت لیگ هم پایین می‌آید. دیروز عارف غلامی و فرشید اسماعیلی در نیمه اول می‌گفتند ما خسته شدیم و اینقدر فشار بازی‌ها زیاد بوده روی بازیکنان اثر گذاشته است. 

پارس جنوبی را چطور تیمی می‌بینید؟ 

پارس همیشه تیم خوب و یقه بگیری بوده و واقعیت این است هر تیمی مقابل استقلال بازی می‌کند با انگیزه وارد زمین می‌شود. این بازی برای ما آسان نیست ولی به زمین می‌رویم تا حریف را شکست داده و جایگاهمان را بالاتر ببریم. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن فوتبال استقلال لیگ برتر میلاد زکی پور داریوش شجاعیان مصدومیت سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم استقلال امروز از ساعت 18 به مصاف تیم شمس آذر می رود. کادرفنی این تیم ترکیب زیر را برای این بازی انتخاب کرده است:

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر مشخص شد
  • طنین نساجی ای امید شهر خسته در سکوهای وطنی / فیلم
  • شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است
  • شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • پاس گل رونالدینیویی داریوش شجاعیان برابر پیکان / فیلم
  • اگر مدام خسته هستید، این مورد را چک کنید
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد + عکس | امضا کن خسته شدم!
  • ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم
  • پیش بازی بایرن مونیخ - آرسنال؛ خسته از رقابت داخلی، به دنبال فتح اروپا