Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد بین‌المللی کلیماتون با مشارکت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، اول و دوم آبان ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، رویداد بین المللی کلیماتون به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی محیط زیست شهری است که هرساله در بیش از صد شهر دنیا به صورت همزمان برگزار می شود و امسال شهرداری تهران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اول و دوم آبان ماه در ستاد سمن های شهر تهران میزبان این رویداد جهانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محوریت این رویداد بین المللی که با مشارکت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، سازمان مدیریت پسماند و ستاد سمن های شهر تهران برگزار می شود، کاهش تولید پسماند است و بیش از ۱۰۰ نفر از متخصصین دانشگاهی، سمن های محیط زیستی، دانش آموزان و دانشجویان و کانونهای محیط زیستی در آن شرکت دارند.

 

این برنامه با حضور مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، متخصصین حوزه پسماند و همچنین آیه حمداوی از شهر شیراز که به عنوان خانم پسماند صفر در کشور شناخته می شود، برگزار می شود و در انتهای مراسم به شرکت کنندگان رویداد بین المللی کلیماتون گواهینامه بین المللی اعطا خواهد شد.

 

در روز دوم این برنامه کارگاه ایده پردازی و مشاوره توسط مربیان و متخصصین برگزار می شود که ایده های برتر در مسابقه ایده پردازی این رویداد بین المللی با دیگر کشورها به رقابت خواهند پرداخت و در صورت برنده شدن، جایزه ۱۰ هزار یورویی دریافت می کنند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد اربعین ۹۸ کانون های مساجد امام حسین عزاداری اربعین کلیماتون مدیریت شهری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه، جلسه‌ای با حضور کاظم نظری، مدیر کل هنر‌های نمایشی، سعید ابریشمی راد؛ شهردار شهر شاهین‌شهر، محمود فرهنگ، رئیس کانون تئاتر دینی، سید رسول هاشمیان؛ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر؛ نوید توکلی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر، مریم سادات معلایی؛ مدیر هنری و شهرام نکویان؛ دبیر پایتختی کتاب شاهین شهر به منظور بررسی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان در شهر شاهین‌شهر برگزار و تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.

نظری در این جلسه ضمن خوش‌آمدگویی به شهردار شاهین شهر و همراهان او گفت: در دیدار اخیری که اسفندماه در خلال رپرتوار «تئاتر کابردی» از شهر شاهین شهر داشتم، کیفیت سالن‌های اجرا را بسیار استاندارد دیدم، به نحوی که حتی در شهر‌های بزرگ هم نمونه آن را نداریم. همچنین برخورد مسوولین و مردم این شهر، با هنرمندان بی نظیر بود. همان زمان، به فکر اجرای رویداد تئاتر صاحبدلان در این شهر مستعد افتادم.

وی بخشی از انتقال جشنواره به شهر شاهین را نیز تمرکززدایی از پایتخت ذکر کرد و چنین تصریح کرد: به نظرم حق هنرمندان و مخاطب شهرهایِ غیرِ تهران هم بهره مندی از اجرا‌های تئاتر و جشنواره‌هاست. در حد مقدور و امکانات شهرها، تلاش می‌کنیم برخی از جشنواره‌ها در شهر‌هایی غیر از تهران هم برگزار شود.

سعید ابریشمی راد؛ شهردار شهر شاهین شهر نیز از اعتماد مدیرکل هنر‌های نمایشی در سپردن رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان به این شهر تشکر کرد و بیان داشت: من به نمایندگی از خودم، همکاران و مردم هنردوست شاهین شهر از اعتماد شما در واگذاری این رویداد تشکر می‌کنم و تمام توان و ظرفیت موجود را برای برگزاری باشکوه این رویداد به کار خواهیم گرفت.

در پایان جلسه، تفاهم‌نامه همکاری به امضای کاظم نظری به نمایندگی از اداره کل هنر‌های نمایشی و سعید ابریشمی راد؛ شهرداری شهر شاهین شهر به نمایندگی از شهرداری شهر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری