Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@12:12:13 GMT

سرنوشت مدیر استقلال مثل ایرج عرب می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۳۹۳۷

ساعت 24-امیرحسین فتحی حتی در شبی که استقلال می‌برد از سوی هواداران شعار می‌شنود. به نظر می‌رسد دیگر آنها این مدیر را در راس باشگاه نمی‌خواهند و او هم باید مثل عرب برود.

امیرحسین فتحی به سرنوشت ایرج عرب دچار شده است. مدیرعامل سابق قرمزها به خاطر جدایی برانکو از پرسپولیس و همینطور عدم اتخاذ تصمیمات قاطع، از سوی هواداران طرد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها اینقدر علیه عرب موضع گرفتند که او مجبور به ترک این باشگاه شد. عرب هر چند بازیکنان نامی این تیم را حفظ کرد ولی دیگر هواداران او را نمی‌خواستند. آنها انتقاد داشتند که عملکرد مدیرشان قوی نیست. حتی بعد از قهرمانی پرسپولیس هم آنها علیه عرب موضع داشتند. حالا فتحی هم به همین سرنوشت دچار شده است. او حتی در شبی که استقلال می برد از سوی هواداران شعار می‌شنود و ناگفته پیداست کم کم به سرنوشتی دچار می‌شود که عرب دچار شده بود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر

آفتاب‌‌نیوز :

از هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرسپولیس در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. گل اول این بازی را دانیال اسماعیلی فر به ثمر رساند و تصاویر منتشر شده از خوشحالی بعد گل او حسابی جنجال ساز شد. پس از این اتفاق اسماعیلی فر به کمیته انضباطی فرا خوانده شد.

جلسه انضباطی اسماعیلی فر فردا برگزار می‌شود، اما به نظر می‌رسد جریمه‌ای همچون حکم امید نورافکن بازیکن سپاهان در انتظار بازیکن پرسپولیس باشد.

امید نورافکن هم در فصل جاری درحالی که مصدوم بود و برای تماشای بازی تیمش در استادیوم حضور داشت خوشحالی ناپسندی انجام داد که با حکم کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت و جریمه نقدی روبرو شد.

احتمالا اسماعیلی فر بازی جام حذفی سرخپوشان مقابل آلومینیوم را از دست بدهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • بوشهر هم به سرنوشت اصفهان دچار می‌شود؟
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • ابراهیم رئیسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار خواهد شد؟
  • ابراهیم رئیسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار خواهد شد؟ /رئیسی شجاعانه بگوید آقای ساداتی نژاد چرا حذف شد
  • رضاوند: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • سرنوشت قهرمانی دست استقلال است