Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@04:00:41 GMT

اخراج بازیکنان خارجی گل گهر از سیرجان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۴۰۲۰

اخراج بازیکنان خارجی گل گهر از سیرجان

بازیکنان خارجی تیم فوتبال گل گهر سیرجان از این تیم دیپورت شدند.

به گزارش ایلنا، پس از فعل و انفعالات فراوان باشگاه گل گهر سیرجان در بازار نقل و انتقالات و صرف هزینه‌های گزاف برای خودنمایی در لیگ برتر، آنها با جذب بازیکنان خارجی سعی در جلب توجه میان تیم‌های مطرح لیگ برتری داشتند اما این پروژه با شکست مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه گل گهر پس از جذب چند بازیکن لیگ برتری، اقدام به جذب بازیکنان خارجی همچون اوروش دیلیچ و کوین یانسن کرد که پس از چند هفته کار کردن با این بازیکنان و برآورده نکردن انتظارات فنی، از این تیم رفتنی شدند.

این درحالی است که قرارداد بازیکنان خارجی گل گهر در هیات فوتبال به ثبت رسیده است و باشگاه گل گهر موظف است تا آخرین دلارهای این بازیکنان را به آنها بپردازد.

از سیرجان خبر می‌رسد که مدیریت باشگاه گل گهر به این بازیکنان اجازه حضور در تمرین تیم اصلی را نداده و در یکی از زمین‌های بی‌کیفیت سیرجان اقدام به تمرین اختصاصی کرده تا این بازیکنان از وضعیتشان اعلام نارضایتی کنند و ایران را ترک کنند تا حداقل گل گهر بتواند در نیم فصل بازیکن بگیرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان

 ارسلان میری گفت: پرونده حمل ۲۹ هزار لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط فرآورده کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت‌های کشف شده محکوم کرد.

به گفته میری، شعبه هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت‌های کشف شده به جای ارزش وسیله نقلیه به جریمه اضافه و متخلف ردیف اول را جمعا به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: شعبه همچنین متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میری گفت: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام ۱۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال جریمه وصول شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیرجان این محموله قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان