Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@04:19:30 GMT

سود عملیاتی بیمه پاسارگاد ۶۵ درصد بیشتر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۴۰۵۶

سود عملیاتی بیمه پاسارگاد ۶۵ درصد بیشتر شد

به گزارش پایگاه خبری امتداد، سود عملیاتی شرکت ۵٫۱۰۳ میلیارد ریالی بیمه پاسارگاد که با نماد بپاس(بیمه پاسارگاد) در بورس اوراق بهادار فعال است، از ۳۵۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال در پایان شهریورماه ۹۷ به ۵۸۷ میلیارد و ۷۵۶ میلیون ریال در پایان تابستان امسال افزایش یافته است.

بر اساس آمار منتشره، درآمد حق بیمه شرکت بیمه پاسارگاد در پایان شش ماهه امسال ۶٫۰۱۸ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال بوده که نسبت به رقم ۴٫۵۱۴ میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریالی مدت مشابه سال قبل، رشدی ۳۳ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق بیمه صادره (قبولی اتکایی) این شرکت بیمه خصوصی هم ۴۸ درصد جهش یافته و از ۹٫۵۴۵ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال به ۱۴٫۰۸۱ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال رسیده است.

میزان خسارت پرداختی شرکت بیمه پاسارگاد نیز در پایان فصل گرم امسال، ۳٫۳۸۴ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال اعلام شده است.

سود انباشته پایان دوره بیمه پاسارگاد نیز در پایان شهریورماه امسال ۱٫۳۸۴ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال و سود خالص آن ۱٫۱۶۹ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال بوده که سودی معادل ۲۲۹ ریال را برای هر سهم به همراه آورده است.

این گزارش حاکی است، جمع دارایی های این شرکت بیمه خصوصی نیز ۲۴ درصد بیشتر شده و در حالی که رقم آن در پایان شهریورماه پارسال، ۵۰٫۰۹۷ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال بوده در پایان تابستان امسال به ۶۲٫۳۱۵ میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال افزایش یافته است.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!

کاور بادی فِنس یا PPF، لایه‌ای محافظتی جهت جلوگیری از ضربات وارده به بدنه خودرو است. این لایه پلاستیکی مانند گلس در تلفن همراه عمل می‌کند. علاوه‌بر سرامیک کردن بدنه، اعمال یک کاور محافظتی به مراقبت بیشتر کمک بسیاری می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، دو نوع بادی فِنس شفاف و مات وجود دارد. قبل از نصب کاور، بدنه به طور کامل تمیز و بررسی می‌شود تا نقصی نداشته باشد. پس از این کار، تمام بدنه خودرو، دو بار پولیش می‌شود.

سپس یک لایه بسیار نازک از روی کاور جدا می‌شود تا خاصیت چسبندگی پیدا کند. یک محلول خاص روی بدنه اسپری می‌شود و بلافاصله کاور نصب می‌شود.

سختی و آسانی کاور کردن، متناسب با شکل و فرم بدنه خودرو است. وقتی خودروی شما دارای کاور محافظتی است، دیگر نمی‌توانید از کارواش اتوماتیک استفاده کنید.

عمر کاور متناسب با برند و نوع جنس آن می‌تواند متفاوت باشد؛ برای مثال ممکن است یک کاور بادی فنس تا ۲ سال عمر کند. با این لایه محافظتی، رنگدانه‌های بدنه بیشتر نمایان می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت! + فیلم
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • (ویدئو) با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند