Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-16@22:49:23 GMT

بانک قرض‌الحسنه رسالت ۱۹۰ ریال سود ساخت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۴۰۸۵

بانک قرض‌الحسنه رسالت ۱۹۰ ریال سود ساخت

به گزارش پایگاه خبری امتداد، بر اساس شفاف سازی صورت گرفته قرض الحسنه رسالت در سامانه کدال، این بانک اعلام کرد: در دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور ماه ۹۸ (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم ۱۹۰ریال سود محقق کرد و این در حالی است که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم (۳۹۸) ریال زیان محقق کرده بود.

 افزایش ۲۵درصد جمع درآمدهای غیرمشاع از عمده دلایل شناسایی سود نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایبِنا، بر اساس گزارش شفاف سازی مالی قرض الحسنه رسالت و براساس عملکرد ۶ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹اسفند ماه ۹۸مبلغ ۹۴.۷۷۲میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

  آخرین وضعیت صورت‌های مالی قرض الحسنه رسالت

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد

عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با راه‌اندازی ۱۹۴ واحد، ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان محقق شد و به مرحله بهره‌برداری رسیدند که زمینه اشتغال برای حدود ۱۱ هزار نفر در استان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: میزان اشتغال این واحد‌ها پارسال نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۶۰ درصد و تعداد پروانه‌های بهره‌برداری نیز در این بازه مقایسه ای، ۵ درصد افزایش یافته است.

سرتیپی ادامه داد: پارسال همچنین حدود هزار و ۲۰۰ جواز تاسیس در آذربایجان‌غربی صادر شد که ۱۵ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱ بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این واحد‌ها ۴۳۵ هزار میلیارد ریال بوده و ۲۹ هزار نفر با راه‌اندازی آنها مشغول کار خواهند شد.

۲ هزار و ۲۸ واحد صنعتی تولیدی در آذربایجان‌غربی در حال فعالیت است که برای فعال‌سازی این واحد‌ها در استان ۱۵۴ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده و با بهره برداری از این واحد‌ها زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۶۱ هزار نفر فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • پیش بینی ۳.۲ همت تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • آزادی ۱۷۸ زندانی محکومان مالی در کهگیلویه و بویراحمد
  • محقق شدن تعهد اشتغال شهرستان خلخال