Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی،ارکستر «دی» به رهبری ارکستر ناصر رحیمی و سرپرستی مقداد طاهری ساعت ۲۰  روزهای ۱۲ و ۱۳ آبان در تالار رودکی تهران کنسرتی را برگزار خواهد کرد.

در این اجرا آثار آهنگسازانی چون؛ نینو روتا، انیو موریکونه،کارمین کاپولا، گوران برگویچ، هنری مانچینی  نواخته شده و تنظیم جدید قطعات را نیز بهروز دامرودی و مقداد طاهری جعفری بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن فراهانی و علیرضا میرآقا ترومپت، امیر حسین محمدیان فاگوت، غزاله میرزازاده پیکولو و علیرضا حمزه لو ساکسفون به عنوان سولیست در این کنسرت هنرنمایی می‌کنند.

در توضیح پیدایش این ارکستر آمده است :

«ارکستر دی در دیماه ۱۳۹۷ با کوشش استاد ناصر رحیمی، مقداد طاهری جعفری،امید رستمی،استاد علیرضا جنانی و حمید آقایی تشکیل شد و بدنه اصلی آن متشکل از سازهای بادی است.

در این ارکستر از نوازنده های جوان در کنار با تجربه ها استفاده شده است.»

کد خبر 4753401 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارکستر دی موسیقی کلاسیک کنسرت موسیقی تالار رودکی تئاتر ایران اربعین 98 فیلم کوتاه فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر اربعین حسینی تئاتر شهر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان سینمایی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سریال ایرانی سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابر شهری، بهبود وضعیت نامطلوب آسفالت خیابان‌‌ها و معابر کوچه‌ها یکی از عوامل موثر در کیفیت زندگی شهروندان است .

کنده کاری خیابان‌ها و پیاده‌روها توسط اکثریت سازمان‌ها  مهم‌ترین دشمن آسفالت خیابان‌هاست، که سبب نارضایتی شهروندان به ویژه رانندگان می شود.

تحقیقات نشان می‌دهند  یک سوم از آسیب‌هایی که به خودرو وارد می‌شود در  اثر دست اندازها و اسفالت نامناسب است.

شهروند خبرنگاری از ارومیه  با انتقاد از وضع آسفالت  در خیابان رودکی خواستار  رسیدگی مسوولان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه