Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشتاب گفت: تاکنون اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد و ۱۸۴ میلیون تومان برای هزار و ۱۵۶ طرح اشتغال روستایی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « علی آشتاب» امروز(30 مهر در هشتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، افزود:   ازمحل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر تاکنون به یک هزار و 156 طرح با اعتبار 215 میلیارد و 184 میلیون تومان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل تعاون کار ورفاه احتماعی استان لرستان اظهار داشت: در قالب این تعداد طرح زمینه اشتغال 5 هزار و 2 نفر فراهم شده است.

 

وی با بیان اینکه از سال گذشته جهت تسهیلات اشتغالزایی به سه نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی ( ره )، بنیاد شهید و بهزیستی از محل تسهیلات اشتغال روستایی به استان اختصاص داده شده است، ادامه داد: هدف این طرح کمک به درآمد خانوارها و ایجاد مشاغل مکمل جهت بهبود رفاه خانوارهای تحت پوشش است.

 

آشتاب بیان کرد: تاکنون مبلغ 78 میلیارد و 606 میلیون تومان به تعداد 2 هزار و 207 طرح و اشتغال 2 هزار و 594 نفر ، از این تسهیلات به طر ح نهاد های حمایتی استان پرداخت و عقد قرارداد شده است .

 

وی ادامه داد:با توجه به تعامل خوب و هماهنگی با استانداری، دستگاههای حمایتی و بانک های عامل، تمامی طرح ها به صورت مرحله ای و با نظارت مستقیم کارشناسان و با هدف پایداری طرح ، مورد بازدید قرار می گیرد که تاکنون توسط کارشناسان تعداد یک هزار و 142 طرح مورد نظارت قرار گرفته است.

 

گفتنی است، هشتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با موضوع بررسی طرحهای روستایی وحمایتی وچگونگی نظارت بر طرحهای پرداختی به برگزار شد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند اشتغال روستایی تسهیلات سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک

احمدرضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان خوروبیابانک، تعهدات اشتغال در سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به برگزاری متسمر و مداوم جلسات این کارگروه ادامه داد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش ۲۵ درصدی داشته است.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: تداوم و افزایش نظارت‌ها در حوزه اشتغال، پیگیری اعطای تسهیلات اشتغال جاماندگان تبصره ۱۶، اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و دیگر حوزه‌ها، تسهیلات بند (د) تبصره ۱۶، اطلاع رسانی سامانه کاریابی و جستجوی اشتغال، موارد مرتبط با اعتبار سنجی متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی از جمله مواردی است که در جلسه اخیر این کارگروه بیان شد.

کد خبر 6085673

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان