Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:21:32 GMT

برداشت ۱۹۰ هزار تن سیب زمینی در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۴۲۱۱

برداشت ۱۹۰ هزار تن سیب زمینی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مهدوی ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری  چهار هزار و ۷۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت محصول سیب زمینی اختصاص یافت.

مهدوی عملکرد تولید محصول سیب زمینی در هر هکتار را ۴۰ تن بیان و بیان کرد: امسال ۱۹۰ هزار تن از این محصول در چهارمحال و بختیاری برداشت شود

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری افزود : ارقام سیب زمینی کشت شده در استان جلی، بانبا، مارفونا و نیلوا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برداشت سیب زمینی در چهارمحال و بختیاری از اوایل مهر ماه آغاز و تا اواسط آبان ادامه دارد.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بیشترین سطح زیر کشت سیب زمینی در استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن قرار دارد.

کد خبر 4753452

منبع: مهر

کلیدواژه: سیب زمینی شهرکرد جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین سانحه تصادف گرگان شهرکرد شیراز موکب مرز شلمچه استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی

 مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این روز‌ها برداشت گل محمدی از گلستان‌های خراسان جنوبی آغاز شده و قرار است این محصول معطر از سطح بیش از ۴۳۹ هکتار از اراضی استان برداشت شود.

شایسته با اشاره به اینکه امسال پیش بینی می‌شود ۷۸۶ تن گل محمدی در استان برداشت شود افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است. 

وی گفت: بیشترین سطح زیرکشت گل محمدی در شهرستان سربیشه با ۲۱۵ هکتار، قاین ۵۳ هکتارو زیرکوه ۵۰ هکتار است.

مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: ۵۰ درصد محصول تولیدی به صورت غنچه، گل‌تر و گل خشک به خارج استان صادر می‌شود.

شایسته گفت: ۳۵۲ بهره بردار گل محمدی از اوایل اردیبهشت آغاز و تا نیمه خرداد ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • بارندگی‌ شدید موجب توقف برداشت مقطعی پیاز شد
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه