Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم ایران به ترتیب به مدال‌های طلا و نقره کشتی آزاد نظامیان جهان دست یافتند.

در ادامه رقابتهای دو وزن پایانی کشتی آزاد هفتمین دوره بازی های نظامیان جهان در شهر ووهان چین، محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم که پس از ۴ سال دوری از میادین عازم این رقابت‌ها شده است، با نمایشی درخشان به مدال طلا رسید و یدالله محبی در سنگین وزن نیز با شکست برابر طاها آکگل قهرمان جهان و المپیک از ترکیه به مدال نقره دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در کشتی نخست با نتیجه با نتیجه ۱۳ بر ۲ مقابل آندری ولاسوف از اوکراین پیروز شد وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر صفر محمد فردج از الجزایر را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز ولادیسلاو بایتسایف قهرمان اروپا از روسیه را با نتیجه ۱۱ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. محمدیان در دیدار فینال نیز برابر الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از کشور بلاروس به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و تنها مدال طلای ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، یدالله محبی در مبارزه نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر ویتالی پاسنیاک از کشور بلاروس را مغلوب کرد. وی در دور بعد ژی وی دنگ از کشور چین را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محبی در این مرحله نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل یوانیس کارگیوتاکیس از کشور یونان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. محبی در دیدار فینال به مصاف طاها آکگل قهرمان المپیک و جهان از ترکیه رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در روز نخست این مسابقات (دیروز) نیز احمد بذری در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت و مهران شیخی در وزن ۶۵ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

به این ترتیب در پایان رقابت‌های کشتی آزاد، تیم ۴ نفره ایران به یک طلا، یک نقره و یک برنز رسید.

این مسابقات در ۶ وزن المپیکی برگزار شد و هر کشور مجاز به شرکت ۴ کشتی گیر در هر رشته بود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!

آرون بروکس برای رسیدن به المپیک برنامه ویژه‌ای داشت و درنهایت به هدف خود رسید.

طرفداری | آرون بروکس با شکست دیوید تیلور در انتخابی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد، موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.

آرون بروکس 23 ساله که پدیده کشتی آمریکا محسوب می‌شود، در دیدار انتخابی المپیک برابر دیوید تیلور قرار گرفت و موفق به شکست مجیک‌من در دو دیدار متوالی شد. چند ماه پیش بود که مسابقات کشتی قهرمانی زیر 23 سال جهان برگزار شد و کشتی‌گیران کشورمان به علت صادر نشدن ویزا، در این مسابقات غایب بودند.

آرون بروکس در این مسابقات مدال طلا گرفت که واکنش میثم زارع را به دنبال داشت. میثم زارع چند ماه پیش در گفتگویی تاکید کرد:

من و آرون بروکس در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات نوجوانان سال 2017 جهان با هم کشتی گرفتیم. او من را 10 بر 2 برد، مینیسکم پاره بود و شرایط خوبی در آن کشتی نداشتم، اما از همان وقت دوستی ما ادامه پیدا کرد. زمانی که دچار ضایعه نخاعی شدم، پیام داد و پرسید چه اتفاقی برایم افتاده و آرزو کرد حالم خوب شود و بتوانیم دوباره با هم کشتی بگیریم.

وی ادامه داد:

بروکس به دنبال شکست دیوید تیلور در مسابقات انتخابی امسال آمریکا است و می‌خواهد در المپیک کشتی بگیرد.

درنهایت بروکس به رویای خود رسید و با شکست دیوید تیلور به المپیک راه پیدا کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد